مدل K530 سوني اريکسون

**طراحي سوني اريکسون K530 از طراحي شيک و اندازه مناسبي برخوردار است . ابعاد گوشي ۱۰۲در ?۶در ۱? ميلي متر و وزن آن ۹۲ گرم است . طراحي گوشي ساده است و به شکل مستطيل با لبه هاي گرد است.قاب گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده و ظاهر مقاومي دارد . استحکام گوشي به قدري …

**طراحي
سوني اريکسون K530 از طراحي شيک و اندازه مناسبي برخوردار است . ابعاد گوشي ۱۰۲در ?۶در ۱? ميلي متر و وزن آن ۹۲ گرم است . طراحي گوشي ساده است و به شکل مستطيل با لبه هاي گرد است.قاب گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده و ظاهر مقاومي دارد . استحکام گوشي به قدري است که حتي تحت فشار زياد نيز دچار مشکل نمي شود اين گوشي در دو رنگ طوسي و مشکي توليد شده است.
خط کناري قاب جلو درست بالاي صفحه کيلد به پايان مي رسد و موجب مي شود تا صفحه نمايش کمي برجسته تر از قاب بنظر برسد. کليد ولوم و کليد ديافراگم دوربين در طرف راست گوشي قرار دارد. محل کارت حافظه MemoryStickMicro در طرف چپ K530 مشاهده مي شود که داراي درپوش محافظ است .
دکمه کوچک خاموش و روشن در قسمت بالاي گوشي و همچنين کانکتور Fast port و محل بند گردن در پايين آن وجود دارند. نيمي از قاب پشت را درب باتري تشکيل مي دهد که آرم سازنده گوشي روي آن حک شده است. لنز دوربين دو مگاپيکسل نيز درقسمت بالاي قاب پشت گوشي در امتداد بلندگو و کانکتور آنتن بيروني قرار گرفته است . لنز دوربين داراي پوشش محافظ نيست که بايد مرتب آن را تميز کرد . قسمتي از قاب پشت که دوربين، بلندگو و کانکتور آنتن بيروني روي آن مشاهده مي شوند داراي طراحي خاصي است و از حفره هاي کوچک يک اندازه پوشيده شده است . دوربين k530 داراي LED نيست .
**باتري
باتري گوشي فوق از نوع Li- po با توان ۹۵۰ ميلي آمپر است که در حالت Stand by حداکثر دو ساعت کار مي کند . محل سيم کارت زير باتري است که بيرون آوردن آن کار آساني نيست .
**صفحه نمايش
سوني اريکسون K530 داراي يک صفحه نمايش TFT با وضوح ۲۲۰ در ۱۷۶ پيکسل است که اندازه آن دو اينچ يا ۳۱ x ?9 ميلي متر است و ۲۶۲کيلو  رنگ را نشان مي دهد . صفحه نمايش داراي قاب مشکي است که آن را بزرگتر از اندازه واقعي اش نشان مي دهد .
وضوح QVGA براي صفحه نمايش مناسب تر بود که سوني اريکسون آن را در نظر نگرفت . ميزان روشنايي صفحه نمايش را مي توان از منو تنظيم کرد . دوربين ثانويه کوچک براي مکالمه تصويري در بالاي صفحه نمايش قرار دارد . در اين گوشي ساعت ديجيتال بطور مداوم در حالت Stand by نشان داده نمي شود و صفحه نمايش نيز اگر زمان مشخصي مورد استفاده قرار نگيرد کاملا خاموش مي شود که براي چک کردن رويدادهاي ناموفق بايد آن را روشن کنيد .
**دوربين
مدل K530 سوني اريکسون به يک دوربين دو مگاپيکسل مجهز است که کانون اتوماتيک و پوشش لنز ندارد. در زمان گرفتن عکس بايد گوشي را مانند يک دوربين ديجيتال بطور افقي در دست بگيريد . ماکسيمم اندازه تصوير ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پيکسل است . کيفيت عکس ها خيلي عالي نيست . در عکس گرفتن از اجسام نزديک مشکل در عکس هاي ماکرو بدليل نبودن کانون اتوماتيک يا سوئيچ اختصاصي ماکرو وجود دارد.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي سوني اريکسون ۱۶مگابايتي است که توسط کارت حافظه Memory Stick Micro M2 ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي  k530 سوني اريکسون از بدو ورود به بازار تلفن همراه کشور مورد استقبال اکثر متقاضيان قرار گرفت و در زمان حاضر نيز با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا