اپراتور اول مانع ارائه سرويس دهي اپراتور هاي ديگر است

دکتر بيژن صفوي عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در گفت و گو با موبنا  گفت : اپراتور دوم در هنگام ورود به کشور با ارائه سرويس دهي به سيم کارت هاي توليدي خود از جمله سرويس MMS توانسته بود تا حدود زيادي سهمي از بازار سيم کارت در ايران را به خود …

دکتر بيژن صفوي عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در گفت و گو با موبنا  گفت : اپراتور دوم در هنگام ورود به کشور با ارائه سرويس دهي به سيم کارت هاي توليدي خود از جمله سرويس MMS توانسته بود تا حدود زيادي سهمي از بازار سيم کارت در ايران را به خود اختصاص دهد که با اين سرويس دهي بازار فروش سيم کارت هاي دولتي کاهش پيدا کرد .
به گفته وي ، با ورود اپراتور دوم به بازار ايران قيمت سيم کارت هاي دولتي به سرعت کاهش پيدا کرد که مي توان از آن به عنوان تنها خدمت اين اپراتور به مردم ياد کرد.
وي در خصوص افزايش تعرفه مکالمه و پيامک در کشور گفت : افزايش تعرفه ها تنها تحميل پرداخت کردن هزينه به مردم است زيرا مشترکان تلفن همراه در ايران با بازار محدود در خصوص تلفن همراه مواجه هستند .
وي خاطر نشان کرد : رقابت در کشور بين اپراتور ها بايد سالم باشد نه اين که شرکت ارتباطات سيار با استفاده از موقعيت دولتي خود همچنان حرف اول و آخر را در بازار بزند .
صفوي گفت :  بازار خدمت رساني اپراتور ها زماني در ايران شکل خواهد گرفت که قيمت گذاري تعرفه ها سليقه اي نباشد و از قرار داد خدمات محدود به مردم خود داري شود .    
B/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا