نوکيا دراستفاده ازنرم افزار اپرا ميني مقام نخست را کسب کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،براساس اين بررسي ، سوني اريکسون با ارايه دو گوشي مجهز به نرم افزار اپرا ميني و بلک بري با يک گوشي رتبه هاي بعدي اين گروه را به خود اختصاص داده اند.در ادامه اين گزارش همچنين آمده است از هر ده گوشي مجهز به اين نرم افزار …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،براساس اين بررسي ، سوني اريکسون با ارايه دو گوشي مجهز به نرم افزار اپرا ميني و بلک بري با يک گوشي رتبه هاي بعدي اين گروه را به خود اختصاص داده اند.
در ادامه اين گزارش همچنين آمده است از هر ده گوشي مجهز به اين نرم افزار در آمريکا ۹ نمونه از آن متعلق به بلک بري است.
“جان وون تتچنر”مدير عامل شرکت اپرا سافت وار ارايه دهنده نرم افزار اپرا ميني با بيان اين که مردم تمايل دارند به وسيله تلفن همراه خود به مرور صفحات وب نيز بپردازند، افزود:استفاده از سروس هاي وب موبايلي به سرعت در حال افزايش است بطوري که آمارها نشان مي دهد کاربران تنها در ماه ژوئن از ۳ميلياردو ۲۰۰ميليون صفحه وب ديدن کرده اند که ۹.۴درصد بيش از تعداد مرور صفحات در ماه مي است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo  قراردارد و درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي  بيش از ۵۱ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۴/۱۴


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا