نسخه‌ي ويرايش شده‌ي نرم‌افزار پيامك فارسي قابل دانلود شد

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نرم‌افزار پيام‌رسان يک سرويس ارزش‌ افزوده براي ارسال و دريافت پيامک‌هاي فارسي با حجم بالاست که امکان فشرده‌سازي تا ۲۰۰ كاراكتر در يك پيامك در آن وجود دارد. در اين نسخه ويژگي‌هايي از جمله امکان دسترسي به دفترچه تلفن، امکان درج شکلک‌ها، درج تاريخ شمسي در پيام‌ها، …

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نرم‌افزار پيام‌رسان يک سرويس ارزش‌ افزوده براي ارسال و دريافت پيامک‌هاي فارسي با حجم بالاست که امکان فشرده‌سازي تا ۲۰۰ كاراكتر در يك پيامك در آن وجود دارد.
در اين نسخه ويژگي‌هايي از جمله امکان دسترسي به دفترچه تلفن، امکان درج شکلک‌ها، درج تاريخ شمسي در پيام‌ها، اضافه شدن جعبه‌ي ذخيره پيام‌ها، امکان ويرايش الگوها، اضافه کردن ميانبرها به منوها، گزينه‌ها و صفحات و درج آيکون‌هاي گرافيکي نشان دهنده‌ي وضعيت پيامک‌ها در جعبه‌ها گنجانده شده است.
درج تعداد پيام‌هاي خوانده نشده، ارسال نشده و پيش‌نويس در جلوي جعبه‌ها، تسهيل تايپ با صفحه کليد فينگيليش، امکان تنظيم سرعت تايپ، اجراي خودکار برنامه با دريافت پيامک (بدون سوال از کاربر)، حذف سوال‌ و جواب‌هاي امنيتي از کاربر هنگام اجراي برنامه يا ارسال پيامک هم از ديگر ويژگي‌هاست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا