جزئيات مبلغ ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول اعلام شد

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران بدليل سئولات بسيار مشتركان در خصوص جزئيات مبلغ ثبت‌نام سيم‌كارت‌ دائمي، اطلاعات كاملي از مقدار وديعه، هزينه نصب، ماليات و ساير موارد ارائه كرد.طبق اطلاعات منتشر شده در سال‌هاي ابتدايي يعني تا سال ۱۳۷۵ مبلغ ۲۹۰ هزار تومان به عنوان وديعه، ۱۰ …

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران بدليل سئولات بسيار مشتركان در خصوص جزئيات مبلغ ثبت‌نام سيم‌كارت‌ دائمي، اطلاعات كاملي از مقدار وديعه، هزينه نصب، ماليات و ساير موارد ارائه كرد.
طبق اطلاعات منتشر شده در سال‌هاي ابتدايي يعني تا سال ۱۳۷۵ مبلغ ۲۹۰ هزار تومان به عنوان وديعه، ۱۰ هزار تومان به عنوان هزينه نصب، ۱۵۰ هزار تومان به عنوان ماليات و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به عنوان قيمت گوشي تلفن از متقاضيان اخذ مي‌شد كه در مجموع اين موارد به ۶۰۰ هزار تومان مي‌رسيد.
در سالهاي ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ مبلغ ۲۹۰ هزار تومان به عنوان وديعه، ۱۰۰ هزار تومان به عنوان هزينه نصب، ۵۰ هزار تومان به توسعه مخابرات روستايي و ۱۵۰ هزار تومان به ماليات اختصاص داشت كه در مجموعه هزينه ثبت نام يك سيم‌كارت ۵۰۰ هزار تومان بود.
در سال ۱۳۸۱ مبلغ وديعه به ۲۸۳ هزار و ۲۰۰ تومان و ماليات به ۹۶ هزار و ۸۰۰ تومان كاهش يافت و مجموعه مبلغ ثبت‌نام به ۴۴۰۰ هزار تومان است.
در سال ۱۳۸۲ مبلغ وديعه اندكي افزايش يافت و به ۲۹۲ هزار تومان رسيد و از طرف ديگر مبلغ ماليات به ۸۸ هزار تومان كاهش يافت، ولي در مجموع تغييري در قيمت نهايي ايجاد نشد. در سال ۱۳۸۴ قيمت ثبت‌نام به ۳۶۰ هزار تومان رسيد كه مبلغ ۲۲۸ هزار تومان به عنوان وديعه و ۷۲ هزار تومان به عنوان ماليات در نظر گرفته شده بود. در اين سالها هزينه نصب ۱۰ هزار تومان و مبلغ توسعه مخابرات روستايي ۵۰ هزار تومان بوده است.
اما از سال ۱۳۸۵ تاكنون كه مبلغ ثبت نام سيم‌كارت دائمي به ۲۸۸ هزار تومان رسيده است، از اين مبلغ۱۵۰ هزار تومان به عنوان وديعه، ۴۰ هزار تومان به عنوان به عنوان توسعه مخابرات روستايي و همين‌ مقدار به عنوان هزينه نصب و مبلغ ۵۷ هزار تومان به عنوان ماليات در نظر گرفته شده است.
در پايان اين گزارش با اشاره به سيم‌كارتهاي دائمي جديد، موسوم به سيم كارت‌هاي ۱۵۰ هزار توماني آمده است هزينه اتصال به شبكه در اين سيم كارت‌ها ۱۲۰ هزار تومان و مابقي ماليات محسوب مي‌شود.
گفتني است، سيم‌كارتهاي ۱۵۰ هزار توماني همراه اول وديعه ندارند و مشتركان جهت استفاده بيش از ۲۰ هزار تومان از سيم‌كارت خود، بايد سپرده‌گذاري كنند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا