ضمانت نامه محدود وارانتي توسط نوکيا در ايران راه اندازي شد

به گزارش خبرنگار موبنا بيژن خياباني ،اظهار داشت:با توجه به اهميت ويژه اي که نوکيا براي کاربران ايراني قائل است، اقدام به ارائه ضمانت نامه منحصر بفردي براي گوشي هاي تلفن همراه خود کرده است.وي ادامه داد:با اين وجود ، از اين پس هيچ ضمانت نامه ديگري براي گوشي هاي همراه نوکيا معتبر و رسمي …

به گزارش خبرنگار موبنا بيژن خياباني ،اظهار داشت:با توجه به اهميت ويژه اي که نوکيا براي کاربران ايراني قائل است، اقدام به ارائه ضمانت نامه منحصر بفردي براي گوشي هاي تلفن همراه خود کرده است.
وي ادامه داد:با اين وجود ، از اين پس هيچ ضمانت نامه ديگري براي گوشي هاي همراه نوکيا معتبر و رسمي نخواهد بود.
خياباني با تاکيد بر اين که اين ضمانت نامه که از آن به عنوان ضمانت نامه محدود توليدکنندگان ياد مي شود، در حقيقت تضميني با کيفيت است که امکان خدمات رساني و پشتيباني موثري را براي خريداران تضمين مي کند، يادآور شد: اين ضمانت نامه که به همراه موبايل خريداري شده به مشتري ارائه مي شود ، هزينه هاي مربوط به نحوه کارکرد تعمير و تعويض اجزاي گوشي تلفن همراه را در مراکز قانوني نوکيا تحت پوشش قرار مي دهد.
وي با اشاره به مزايا و منافع ضمانت نامه محدود توليدکنندگان (MLW ) خاطرنشان کرد:اطمينان از کيفيت براي نوکيا چه در مورد طرح و چه در مورد سرويس ها و خدماتي که نوکيا به مشتريان ارائه مي دهد، از مهم ترين کارها است .
مديرکل نوکيا در ايران تصريح کرد: با ضمانت نامه محدود توليد کنندگان،خريدار نوکيا مي تواند با آرامش خيال و اطمينان به سرويس ،گوشي را خريداري کند و مطمئن باشد که اگر در ساخت و کارکرد موبايل اشکالي باشد، در تمام مراکز و نمايندگي هاي قانوني سرويس کامل براي تعمير و يا تعويض به طور رايگان در اختيار وي قرار مي گيرد.
خياباني که در همايش “نوکيا وارانتي” سخن مي گفت، ادامه داد:گوشي هاي متفرقه اي که از مبادي غير قانوني وارد بازار مي شود شامل اين ضمانت نامه نخواهند بود.
وي همچنين به دانلود برخي از نرم افزارها از سايت هايي که مورد تاييد نوکيا نيست اشاره کرد و يادآور شد: چنانچه گوشي مشترک در اين خصوص دچار مشکل شود وارانتي در خصوص آن انجام نمي گيرد.
مديرکل نوکيا در ايران گفت: براي اطمينان از خريد گوشي هاي مجاز ، فهرست نماينده هاي قانوني نوکيا در سايت اين شرکت به نشاني  www.mea.nokia.com/A4206001  در دسترس است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به مذاکره نوکيا با توليدکننده نرم افزار پيامک فارسي و شرکت ارتباطات سيار اشاره کرد و گفت: اميدواريم با انجام شدن اين مذاکرات، محدوديت کاراکترهاي فارسي کاهش يافته و حجم بيشتري از فونت فارسي در يک پيامک قابل ارسال باشد.
به گفته خياباني، کاربران نوکيا براي تعامل بيشتر با اين شرکت مي توانند به سايت نوکيا مراجعه کرده و يا با شماره ۲۳۰۱۳ با کد استان مربوطه تماس بگيرند.
وي تصريح کرد: چک کردن سريال گوشي کاربران و دانلود نرم افزارهاي گوشي به صورت رايگان از طريق سايت نوکيا از جمله برنامه هاي اين شرکت خواهد بود.
وي همچنين از شماره تلفن ۲۳۰۱۳ به عنوان راحت ترين روش صحت يا عدم صحت گوشي هاي رسمي نوکيا در ايران نام برد. 
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا