همکاري تلنت با “تامسلينک پروژکت”براي بهينه سازي ارتباطات ريلي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين پروژه حمل و نقل ريلي قطارها در داخل لندن بهينه سازي خواهد شد و بر اساس اين قرارداد تلنت موظف به طراحي ،نصب و کارگذاري سيستم ها ي ارتباطي به روز شده و شبکه کابلي پروژکت است.هدف از اجراي اين طرح افزايش سفرو همچنين تامين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين پروژه حمل و نقل ريلي قطارها در داخل لندن بهينه سازي خواهد شد و بر اساس اين قرارداد تلنت موظف به طراحي ،نصب و کارگذاري سيستم ها ي ارتباطي به روز شده و شبکه کابلي پروژکت است.
هدف از اجراي اين طرح افزايش سفرو همچنين تامين امکانات لازم براي رفاه حال کاربران در هنگام برگزاري المپيک سال ۲۰۱۲ميلادي عنوان شد.
در اين طرح قرار است ۱۲قطاربا ۵۰درصد حجم اضافي مجهز به اين سرويس شوند و بر اساس اين طرح پروژکت در نظر دارد ۲۰۰درصد به تعداد قطارهاي خود  در قلب لندن بيافزايد.
مدرنيزه کردن ايستگاه ها براي حرکت قطارها ي جديد و بهينه سازي سرويس هاي ارتباطي موجود به منظور استفاده از سيگنال ها ي سيستم ها ي جديد از جمله کاربردهاي اجراي اين طرح است.
دراين طرح همچنين قرار است امکانات ارتباطي جديد براي کارامد کردن سرويس هاي اضطراري و عملکرد کارمندان ، سيستم هاي راديويي تونل و همگرا کردن شبکه هاي داده کابلي و فيبر نوري ارايه شود.
تامسلينک داراي۵۰ايستگاه درسيستم هاي ريلي بريتانيا است که در مجموع حدود ۲۲۵کيلومتر طول دارد.
شرکت تهيه کننده سيستم هاي راديويي،ارتباطي و اينترنتي تلنت  در سال ۲۰۰۵ ميلادي تاسيس شد و در حال حاضر سرويس هاي خود را در کشورهاي انگليس و المان ارايه مي کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا