رشد ۲/۶۲درصدي صادرات گوشي چيني

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت تي ام سي نت، تحقيقات نشان داده که بازار قدرتمند تلفن همراه چين بايد در زمينه ساخت تراشه  پيشرفت  و سازندگان تراشه را در اين کشور تقويت کند.در اين گزارش بدون اشاره به ميزان صادرات تلفن همراه چين آمده است که مراکز رسمي چين اعلام …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت تي ام سي نت، تحقيقات نشان داده که بازار قدرتمند تلفن همراه چين بايد در زمينه ساخت تراشه  پيشرفت  و سازندگان تراشه را در اين کشور تقويت کند.
در اين گزارش بدون اشاره به ميزان صادرات تلفن همراه چين آمده است که مراکز رسمي چين اعلام کردند که سازندگان تلفن همراه اين کشور استوار و قدرتمندند و اين ناشي از انتقال استعداد شرکت هايي چون نوکيا، موتورولا، سامسونگ و سوني اريکسون به چين است.
يکي از عوامل اصلي رشد چين در اين حوزه ، افزايش توليد دستگاهايي است که قابليت استفاده از تراشه ها ي باند پايه تلفن همراه براي کاربردهاي محتوايي است.
تراشه باند پايه تلفن همراه هسته سخت افزاري تلفن همراه است که ارتقاي اجزا را مستقيما تحت تاثير تغييرات ساختار پلتفورم تلفن همراه قرار مي دهد و چين در اين زمينه پيشرفت مطلوب را نداشته و بايد در اين زمينه برنامه ريزي کند.
تراشه هاي باند پايه که باعث پيشرفت و ارتقاي دستگاه مي شوند از بعضي از استانداردهاي ارتباطي و توسعه عملکردهاي رسانه اي پشتيباني مي کنند.
مرکزتحقيقات بازار فناوري اطلاعات چين که در پکن قرار دارد، با تاکيد براين که سازندگان داخلي تراشه در چين بايد تقويت و قدرتمند شوند، افزود ، بازار پخش برنامه هاي تلويزيون موبايلي در چهار سال آينده با رشد شگفت انگيز ۲۲۶ درصد ي  رو به رو خواهد شد.
تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشور تا پايان ماه مارس ۲۰۰۸ميلادي حدود ۵۷۴ ميليون نفر و ضريب نفوذ آن تا ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي۳۹.۱درصد اعلام شده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا