دو خبر ازسرويس MediaFlo TV و فناوري EDGE

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيوسوکسي، MediaFloMediaFlo USA يک واحد از کوالکام است و  اين سرويس براي کاربران AT&T ارايه مي شود و به کاربران امکان  مي دهد که از گوشي هاي ال جي الکترونيک و سامسونگ براي دريافت اين سرويس استفاده کنند.  اين سرويس AT&T محتواهايي برنامه شبکه هايي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيوسوکسي، MediaFlo
MediaFlo USA يک واحد از کوالکام است و  اين سرويس براي کاربران AT&T ارايه مي شود و به کاربران امکان  مي دهد که از گوشي هاي ال جي الکترونيک و سامسونگ براي دريافت اين سرويس استفاده کنند. 
اين سرويس AT&T محتواهايي برنامه شبکه هايي چون  CBS، Comedy Central، ESPN Mobile TV، Fox، MTV، NBC 2GO، NBC News2Go و Nickelodeon را ارايه مي دهد.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&T با بيش از           70ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چون         AMPS  , TDMA , GSM , GPRS , EDGE ,UMTS و HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
 همچنين درخبر ها آمده است که اپراتور ديجي سل اعلام کرد که سرويس هاي فناوري EDGE را در منطقه باربادوس رايه مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ديجي سل که پيشرو بازار ارتباطي اين منطقه است در ادامه گزارش خود آورده است:سرويس مذکور را در هفته جاري ارايه مي کند و در نظر دارد اين فناوري را با ارايه تکنولوژي GPRS ارتقا دهد.
“روبرت چاس”مدير بازار يابي ديجي سل بابيان اين که ارايه اين فناوري هيچ هزينه اضافي را به کاربران تحميل نمي کند، افزود:حرکت شانه به شانه با جهان ارتباطات و ارايه فناوري هاي نوين يکي از اهداف اصلي اين اپراتور است.
ديجي سل اپراتور تلفن همراه در حوزه کارائيب است که مقر اصلي آن در “جامائيکا”مي باشد.
اين اپراتور سرويس هاي خود را به ۲۲جزيره و کشور همسايه خود ارايه مي دهد و حدود ۴ميليون و ۷۰۰هزار مشترک دارد.
از تعداد کاربران تلفن همراه و ضريب نفوذ آن در منطقه باربادوس اطلاع  دقيقي در دست نيست.
باربادوس سه اپراتور تلفن همراه دارد که ديجي سل در جايگاه دوم جدول رده بندي اپراتورهاي اين منطقه جاي گرفته است.
۱۳۵/ ۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا