نرم افزار پيامک فارسي روي يکصد نوع گوشي تلفن همراه آزمايش شد

“جعفر محمدي” در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بيان اينکه نزديک به دو هزار نوع گوشي تلفن همراه در کشور موجود است، اظهار داشت: ۹۵ درصد مشترکان تلفن همراه از ۲۵۰ مدل گوشي خاص استفاده مي کنند و مابقي گوشي هاي موجود در بازار به صورت عمده در دست مردم نيست.وي ادامه داد: آزمايش …

“جعفر محمدي” در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بيان اينکه نزديک به دو هزار نوع گوشي تلفن همراه در کشور موجود است، اظهار داشت: ۹۵ درصد مشترکان تلفن همراه از ۲۵۰ مدل گوشي خاص استفاده مي کنند و مابقي گوشي هاي موجود در بازار به صورت عمده در دست مردم نيست.
وي ادامه داد: آزمايش نرم افزار پيامک فارسي در ابتدا  روي گوشي هاي پرمصرف انجام مي شود و پس از آن مابقي گوشي ها نيز مورد آزمايش قرار مي گيرند.
محمدي با بيان اينکه از واردکنندگان قانوني گوشي خواسته شده است تا نمونه اي از گوشي هاي وارداتي را براي آزمايش به آزمايشگاه خدمات ارزش افزوده موبايل شريف، ارائه دهند، يادآور شد:با اين وجود، قبل از آن که گوشي هاي تازه وارد به بازار در اختيار مشتريان قرار گيرند، اين نرم افزار روي اين گوشي ها نصب خواهد شد.
تاکنون ۳۲۱ هزار و ۹۰۰ نفر با مراجعه به سايت اينترنتي شرکت ارتباطات سيار، دولتي موفق به دانلود نرم افزار پيامک فارسي شده اند.
قرار است طي هفته جاري نسخه دوم اين نرم افزار، همراه با برطرف شدن نقاط ضعف فعلي و افزودن ويژگي هاي جديد به آن، عرضه شود.
نرم افزار فوق به کاربران اين امکان را مي دهد که ۲۰۰ کاراکتر فارسي را در يک SMS ارسال کنند و اين در حالي است که بدون نصب اين نرم افزار روي گوشي موبايل ،تنها امکان ارسال ۷۰ کاراکتر فارسي در هر پيامک وجود دارد.
از جمله محدوديت هاي اين نرم افزار مي توان به کارايي محدود آن فقط براي سيم کارت هاي همراه اول، قابل نصب نبودن روي برخي گوشي ها، عدم پشتيباني برنامه سيمبين و نداشتن ارسال تاييديه پيامک، اشاره کرد.
۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا