بازار سيم کارت هاي اعتباري رونق گرفت

آخرين بررسي هاي صورت گرفته خبرنگار موبنا حاکي از آن است که بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۹، ۰۹۳۵  و ۰۹۳۶ با نزديک شدن به روز پدر با فزايش خريدوفروش روبرو شده است.“محمدرضا محبي” يکي از فروشندگان سيم کارت در اين باره گفت: به دليل پايين بودن قيمت سيم کارت هاي اعتباري اکثر متقاضيان خريد اين …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته خبرنگار موبنا حاکي از آن است که بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۹، ۰۹۳۵  و ۰۹۳۶ با نزديک شدن به روز پدر با فزايش خريدوفروش روبرو شده است.
“محمدرضا محبي” يکي از فروشندگان سيم کارت در اين باره گفت: به دليل پايين بودن قيمت سيم کارت هاي اعتباري اکثر متقاضيان خريد اين نوع سيم کارت ها را براي هديه ترجيح مي دهند.
وي افزود: هم اکنون سيم کارت هاي ۰۹۱۹ تا سقف ۳۵۰ هزار ريال و سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل نيز ۱۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
در همين حال بازار سيم کارت هاي دائمي همراه اول همچنان بدون نوسان قيمت سپري مي شود و قيمت سيم کارت کارکرده کد”۱″ نيز تا سقف پنج ميليون و ۹۰۰ هزار ريال است.
سيم کارت صفر کدهاي “۲” و “۳” به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال در بازار تهران به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کدهاي فوق به ترتيب به بهاي چهار ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
براين اساس سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”، “۵”،”۶″، “۷”و “۸” به ترتيب به بهاي سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال،سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰ هزار ريال در بازار پنج منطقه تهران فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي کارکرده اين کدها نيز با قيمت دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۹۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت هاي تاليا نيز همچنان بدون تغيير قيمت نسبت به گذشته با  قيمت ۴۵۰ هزار ريال در بازار تهران فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا