نوكيا هم به مد پيوست

 دو مدل ديگر نوکيا ۶۶۰۰ سلايد و ۶۶۰۰ تاشو مدل‌هايي است که با سادگي عمل و زيبايي، ‌ترکيبي از ظاهر شيک و ويژگي‌هاي مدرن و کارآيي کامل ساخته شده است.کريستف کرسي (Christophe Corsi) مدير بخش برنامه‌هاي زنده نوکيا در اين همايش گفت: تقاضاي بسيار زيادي براي موبايل‌هايي که ظاهري شيک با فرآيندهاي مدرن دارند، وجود …

 دو مدل ديگر نوکيا ۶۶۰۰ سلايد و ۶۶۰۰ تاشو مدل‌هايي است که با سادگي عمل و زيبايي، ‌ترکيبي از ظاهر شيک و ويژگي‌هاي مدرن و کارآيي کامل ساخته شده است.
کريستف کرسي (Christophe Corsi) مدير بخش برنامه‌هاي زنده نوکيا در اين همايش گفت: تقاضاي بسيار زيادي براي موبايل‌هايي که ظاهري شيک با فرآيندهاي مدرن دارند، وجود دارد. به همين دليل نوکيا گوشي‌هايي معرفي مي‌کند که تا حدودي زبان طراحي متفاوتي را ارائه مي‌کند.
در اين همايش نوکيا موقعيتي استثنايي براي طراحان جوان در منطقه ايجاد کرد و از آنان دعوت نمود تا با الهام گرفتن از مدل‌هاي جديد نوکيا لباس‌هايي طراحي کنند. ۷ نفر از اين طراحان نوپا از بين ۴۰ طراح شرکت‌کننده انتخاب شدند و لباس‌هاي طراحي شده در اين همايش در مراکش با ابهت بسيار، همراه با طرح‌هاي جديد نوکيا به نمايش گذاشته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا