تعادل نسبي بازار با ورود سيم‌كارت‌ ۱۵۰ هزار توماني سرويس:

افشار فروتن لاريجاني در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: همانطور كه پيش‌بيني شده بود، با وجود تنوع در سيم‌كارت‌ها عمده‌ي توجه برروي سيم‌كارت‌هاي همراه اول است كه شامل سيم‌كارت‌هاي دايمي با كدهاي ۰۹۱۲، ۰۹۱۰ و اعتباري ۰۹۱۹ است. وي افزود: با روالي كه حاكم خواهد شد و با ورود سيم‌كارت‌هاي …

افشار فروتن لاريجاني در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: همانطور كه پيش‌بيني شده بود، با وجود تنوع در سيم‌كارت‌ها عمده‌ي توجه برروي سيم‌كارت‌هاي همراه اول است كه شامل سيم‌كارت‌هاي دايمي با كدهاي ۰۹۱۲، ۰۹۱۰ و اعتباري ۰۹۱۹ است.
وي افزود: با روالي كه حاكم خواهد شد و با ورود سيم‌كارت‌هاي ۱۵۰ هزار توماني ديگر شاهد افزايش و يا كاهش قابل توجهي نخواهيم بود و ثباتي در بازار سيم‌كارت‌ها ايجاد مي‌شود.
طبق اظهارات فعالان بازار قيمت فروش سيم‌كارت‌هاي صفر با كدهاي دو به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، با كد سه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، كد چهار ۴۳۰ هزار،‌ كد پنج ۴۱۰ هزار و كد شش ۳۹۰ هزار تومان است.
همچنين سيم‌كارت كد هفت به مبلغ ۳۶۵ هزار و كد هشت نيز ۳۱۵ هزار تومان به فروش مي‌رسد و قيمت سيم‌كارت كاركرده‌ي كد يك نيز به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان است.
قيمت خريد سيم‌كارت صفر با كد دو تا ۵۷۵ هزار تومان، كد سه تا ۴۷۵ هزار تومان، كد چهار به مبلغ ۴۰۵ هزار تومان، كد پنج ۳۹۵ هزار تومان، كد شش به مبلغ ۲۷۵ هزار تومان، كد هفت ۳۴۵ هزار تومان و قيمت خريد كد هشت به مبلغ ۲۹۵ هزار تومان است.
به گفته‌ي فروشندگان سيم‌كارت ركود موجود در بازار در بين سيم‌كارت‌هاي ۰۹۱۲ از بين رفته و علي‌رغم افزايش قيمت سيم‌كارت‌ها هنوز خريد و فروش آن‌ها در بازار رونق نيافته است و ركودي كه در اين بازار حاكم شده بود از بين رفت و قيمت سيم‌كارت‌هاي ايرانسل و تاليا نيز تغييري نكرده است.
همچنين به گفته‌ي يكي از فروشندگان سيم‌كارت‌هاي اعتباري اپراتور اول، قيمت خريد سيم‌كارت اعتباري ۲۹تا ۳۰ هزار تومان و فروش آن ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان است كه نسبت به هفته‌ي گذشته قيمت‌ها يك هزار تومان كاهش يافته است.
اين فروشنده معتقد است كه متاسفانه در بازار روالي حاكم شده و در يك مقطع عده‌اي شايعه ارزان شدن سيم كارت‌ها را مطرح مي‌كنند و همين موضوع باعث مي‌شود همه سيم‌كارت‌هاي خود را حراج كرده و به زير قيمت به فروش برسانند كه اين موضوع باعث كاهش قيمت مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا