ورود مدل‌هاي جديد آيفون به بازارهاي سياه آسيا سرويس:

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آيفون در آسيا كه مشتاقان زيادي در آن مدل‌هاي تقلبي و قفل نشده‌ي نخستين مدل آيفون را در اختيار دارند، دستگاه جديدي محسوب نمي‌شود. آيفون‌هاي قفل نشده به كاربران اجازه مي‌دهند آن‌ها را برروي هر شبكه‌ي تلفن همراهي استفاده كنند در حالي كه خريد قانوني آيفون كاربران …

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آيفون در آسيا كه مشتاقان زيادي در آن مدل‌هاي تقلبي و قفل نشده‌ي نخستين مدل آيفون را در اختيار دارند، دستگاه جديدي محسوب نمي‌شود.
آيفون‌هاي قفل نشده به كاربران اجازه مي‌دهند آن‌ها را برروي هر شبكه‌ي تلفن همراهي استفاده كنند در حالي كه خريد قانوني آيفون كاربران را مجبور مي‌كند از خدمات اپراتور تلفن همراهي استفاده كنند كه با اپل، شركت سازنده‌ي آن قرارداد انحصاري دارد.
اكنون كه بازارهاي الكترونيكي شاهد ورود آيفون جديد با قابليت اتصال به شبكه‌ي نسل سوم هستند، تبليغات آيفون‌هاي قفل نشده و خدمات شكستن قفل آن‌ها در فروشگاه‌هاي تلفن همراه چين مشاهده مي‌شود.
در تايلند كه قطب آسياي جنوب شرقي براي محصولات غيرمجاز است، آيفون اپل به صورت رسمي به فروش نمي‌رسد اما دلالان وعده مي‌دهند در عرض كمتر از چند هفته اين تلفن را قاچاق كرده و آن‌ها را براي استفاده در شبكه‌هاي تلفن همراه محلي از حالت قفل دربياورند.
خريد و فروش آيفون در اينترنت در ماه‌هاي اخير بسيار رايج شده و قيمت‌هاي آيفون جديد با به راه افتادن شايعه در مورد كمبود آن و غيرقابل هك بودن آيفون جديد ۲۵ تا ۳۰ درصد افزايش يافته است.
يك نظرسنجي اينترنتي نشان داده ۷۷ درصد از دو هزار فرد مورد نظرسنجي مي‌خواهند آيفون جديد را كه به گفته اپل قابليت اتصال به اينترنت سريع‌تر از مدل قبلي و پشتيباني از نرم‌افزارهاي شركت‌هاي ديگر مانند بازي‌ها دارد، خريداري كنند.
اپل فروش آيفون جديد را در ۲۱ كشور جهان از جمله نيوزيلند، ژاپن و هنگ كنگ از روز جمعه آغاز كرد و در برخي از كشورها مانند ژاپن مشتاقان آيفون از چند روز قبل در مقابل فروشگاه‌هاي فروش اين دستگاه صف كشيده بودند تا نخستين خريداران اين گوشي پرطرف‌دار باشند.
يك بازرگان چيني كه قصد دارد آيفون را از طريق هنگ كنگ وارد چين كرده و سپس آن‌ها را از قفل دربياورد در مورد ادعاهاي غيرقابل هك بودن آيفون اظهار كرده كه چيني‌ها در شكستن قفل آيفون بسيار سريع هستند.
آيفون جديد كه iPhone 3G ناميده مي‌شود در دو مدل ۸ و ۱۶ گيگابايتي براي شبکه‌هاي تلفن همراه پرسرعت نسل سوم با امكان دسترسي به اينترنت سريع‌تر ساخته شده و امكان دانلودهاي اينترنتي سريع‌تر، زمان گفت‌وگوي طولاني‌تر و مكان‌ياب ماهواره‌يي GPS را فراهم مي‌كند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا