کاهش هزينه هاي رومينگ پيام کوتاه در اروپا قانوني شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” با توجه به اين که اپراتورهاي اروپا به ضرب الاجل کاهش هزينه هاي رومينگ پيام کوتاه تا ۱ جولاي توجه نکردند و هزينه رومينگ پيام هاي کوتاه نسبت به سال ۲۰۰۶ از ۷۵ درصد افزايش نيز برخوردار بوده است، اتحاديه اروپا به طور …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” با توجه به اين که اپراتورهاي اروپا به ضرب الاجل کاهش هزينه هاي رومينگ پيام کوتاه تا ۱ جولاي توجه نکردند و هزينه رومينگ پيام هاي کوتاه نسبت به سال ۲۰۰۶ از ۷۵ درصد افزايش نيز برخوردار بوده است، اتحاديه اروپا به طور رسمي دستور کاهش هزينه رومينگ پيام کوتاه را صادر کرد.
“ويوين ردينگ ” يکي از مقامات عالي رتبه اتحاديه اروپا در ماه فوريه به اپراتورها هشدار داده بود که در صورتي که هزينه هاي رومينگ پيام کوتاه را کاهش ندهند از طريق رگولاتورها  و اقدام رسمي دولتي واردعمل مي شوند.
به گزارش شرکت تحقيقاتي “اينفورما” شرکت هاي  T-Mobile و “تلفونيا” از کاهش اين هزينه ها خودداري کرده اند.
به پيش بيني اين شرکت ، درآمد رومينگ هاي غير صوتي در اتحاديه اروپا بين سال هاي ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ به ۱/۱ ميليارد يورو خواهد رسيد.
درآمد رومينگ هاي غير پيام کوتاه ساليانه ۲۶ درصد افزايش پيدا مي کند و درآمد رومينگ هاي پيام کوتاه ساليانه از ۷ درصد رشد برخوردار است.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا