عرضه پيش از موعد گوشي نوکيا N96 در حمايت از پاندا

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت خبري موبايل واک ،   اين گوشي با يک برنامه ابتکاري مشترک نوکيا و  ” صندوق جهاني براي طبيعت ” WWF ”  براي حفاظت از نسل رو به انقراض پانداي قرمز نپال ،   عرضه مي شود.افرادي که مايل به خريداري اين گوشي هستند مي توانند …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت خبري موبايل واک ،   اين گوشي با يک برنامه ابتکاري مشترک نوکيا و  ” صندوق جهاني براي طبيعت ” WWF ”  براي حفاظت از نسل رو به انقراض پانداي قرمز نپال ،   عرضه مي شود.
افرادي که مايل به خريداري اين گوشي هستند مي توانند با مراجعه به يک  وب سايت از چگونگي وشرايط فروش آن مطلع شوند.
به اين منظور يک وب سايت فلش ويژه با نام  ” فيس د تاکس ” با هدف مبارزه با انقراض نسل اين گونه از پانداها راه اندازي شده است و هودارا ن محيط زيست مي توانند با مراجعه به اين وب سايت از کم وکيف و شرايط واگذاري گوشي نوکيا N98  مطلع شوند.
خريداران اين گوشي را دريک جعبه زيبا که با تصوير يک درخت تزيين شده  و يک کارت حافظه ۸ گيگابايتي دريافت خواهند کرد که به اين ترتيب ظرفيت کل حافظه اين گوشي با احتساب حافظه داخلي ۱۶ گيگابايتي آن  به ۲۴ گيگابايت مي رسد.
تعداد گوشي هاي تلفن همراه N98  نوکيا که به اين منظور فروخته خواهندشد ،  96 دستگاه اعلام شده است ، به اين معنا که فقط ۹۶ خريدار خير مي تواند از اين فرصت براي خريد اين گوشي به قيمت ۷۵۹ يورو  استفاده کنند.
اين گوشي به طور رسمي از ماه اگوست و با قيمت خرده فروشي حدود ۵۵۰ يورو ( ۸۶۰ دلار) فروخته خواهد شد.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده ، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo (فنلاند) قراردارد و اين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا