۱.۶۶ميليون نفر به کاربران تلفن همراه بنگلادش افزوده شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”رويترز”،اين گزارش تعداد کل کاربران تلفن همراه بنگلادش را که يکي از فعال ترين بازار هاي روبه شد آسيايي است ، با اين افزايش ۴۳ميليون و ۷۰۰هزار مشترک اعلام کرد.در ادامه اين گزارش آمده است:تعداد کاربران “گرامن فون” بزرگترين اپراتور ارتباطي اين کشور و يکي از نمايندگي هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”رويترز”،اين گزارش تعداد کل کاربران تلفن همراه بنگلادش را که يکي از فعال ترين بازار هاي روبه شد آسيايي است ، با اين افزايش ۴۳ميليون و ۷۰۰هزار مشترک اعلام کرد.
در ادامه اين گزارش آمده است:تعداد کاربران “گرامن فون” بزرگترين اپراتور ارتباطي اين کشور و يکي از نمايندگي هاي تلنور نروژاز ۱۹ ميليون و ۵۸۰هزار کاربر در ماه مي ۲۰۰۸ ميلادي به ۲۰ميليون و۳۱۰هزار نفر در ماه ژوئن رسيده است.
 اپراتور شماره دو اين کشور “بنگلالينک”نماينده اوراسکام مصر است که در ماه ژوئن ۴۷۰هزار کاربر جديد به شبکه خود اضافه کرده است و تعداد کل آنها را به ۹ميليون و۴۷۰هزار کاربر رسانده است.
تعداد کاربران وريد تلکام ديگر اپراتور اين کشورکه متعلق به امارات عربي متحده است ، تا پايان ژوئن از سه ميليون و ۱۳۰هزار به سه ميليون و ۳۱۰هزار کاربر رسيده است.
تعداد کاربران سيتي تل نيز اپراتور مشترک بين سنگاپور و بنگلادش از يک ميليون و ۶۴۰هزار نفرتا پايان ماه مي به يک ميليون و۷۰۰ هزار نفر تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ ميلادي رسيده است.
تلتاک ديگر اپرتور اين کشور نيز تعداد کاربرانش تا پايان ژوئن به يک ميليون و ۷۰هزار کاربر رسيده است.
رگولاتورارتباطي بنگلادش با بيان اين که  اين کشور در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۵۸درصد رشد داشته است ،تعرفه مناسب و گوشي هاي ارزان قيمت را از عوامل آين رشد اعلام  کرد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا