پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۵۳۱۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.اين گوشي هم اکنون به بهاي دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۵۳۱۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون به بهاي دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي ۵۳۱۰ نوکيا که از ماه اوت سال ۲۰۰۷ ميلادي با دو رنگ بندي آبي و قرمز وارد بازار جهاني شده به دليل کشويي بودن و برخورداري از ظاهري زيبا با استقبال خوبي از سوي خانم هاي ايراني مواجه شده است.
مدل ۵۳۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا شش ساعت را دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
**سوني اريکسون
مدل K800سوني اريکسون با امکاناتي مناسب توانسته در ليست پرفروش ترين گوشي ها قرار گيرد.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
اين گوشي از ماه فوريه سال ۲۰۰۶ در رنگ بندي مشکي، قهوه اي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
وزن ۱۱۵ گرمي ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسل،قابليت فوکوس خودکار ، لنز سايبرشات و دوربين دوم VGA، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزارو ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۶۴ مگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۷۲ کاناله از ويژگي هاي بارز K800 سوني اريکسون است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه مدل J700اين برند را به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
گوشي J700 که از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل ضخامت کم مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۳۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي سامسونگ مدل J700 مجهز به سيستم پخش کننده پلي فونيک از نوع MP3 Player   است که قابليت پشتيباني فايل هاي MP3،AMR،AAC+ وRA player را دارد.
راديو FM، باتري Standard Battery Li-Ion،  فناوري بلوتوث و  پورت USB نسخه دو از ديگر مشخصات فني اين گوشي محسوب مي شود.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل V8 اين برند را با قيمت سه ميليون و ۶۳۰ هزار ريال به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين گوشي ۱۱۷ گرمي مجهز به صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه دخلي دو گيگابايتي و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا