سقوط شرکت آمريکايي موتورولا در بازار

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک”، شرکت موتورولا به دليل عدم ارايه گوشي هاي پيشرفته ، روي گرداني کاربران روز به روز در صنعت تلفن همراه عقب نشيني مي کند و سهم خود را در بازار از دست مي دهد.در يک شمارش فروش گوشي هاي تلفن همراه در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک”، شرکت موتورولا به دليل عدم ارايه گوشي هاي پيشرفته ، روي گرداني کاربران روز به روز در صنعت تلفن همراه عقب نشيني مي کند و سهم خود را در بازار از دست مي دهد.
در يک شمارش فروش گوشي هاي تلفن همراه در فصل دوم نوکيا و سامسونگ با فروش ۲۴۰ و ۹۵ ميليون دستگاه تلفن همراه جايگاه هاي اول  و دوم را به خود اختصاص دادند.
ال جي و سوني اريکسون نيز به ترتيب با فروش ۱/۲۸ ميليون و ۲۴ ميليون دستگاه تلفن همراه در جايگاه هاي سوم و چهارم قرار گرفتند.
موتورولا در فصل دوم تنها ۲۳ ميليون دستگاه تلفن همراه را به فروش رسانده و جايگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.
شرکت آمريکايي موتورولا  قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد
اين شرکت در سال گذشته ميلادي نيز دچار مشکلات مالي شد و بخش زيادي از سهم خود را در بازار تلفن همراه از دست داد.
ضعف موتورلا موجب شده تا دو شرکت سوني اريکسون و سامسونگ سهم خود را در بازار بهبود بخشند و رقيب خود را در بازار هاي جهاني به عقب برانند.
۱۱۲ / ۱۴ 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا