“اپل” در به روزرساني آيفون با مشكل جدي مواجه شد

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اينديپندنت، از صبح روز گذشته سرورهاي اپل با حجم ميليوني كاربران گوشي جنجالي سال از ۲۲ كشور گوناگون مواجه شدند و در مقابل اين حجم زياد با مشكلات فني متوقف شدند.بنا بر اين گزارش اين كاربران كه تعداد زيادي از آنها آمريكايي بوده‌اند، براي به روزرساني گوشي ها …

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اينديپندنت، از صبح روز گذشته سرورهاي اپل با حجم ميليوني كاربران گوشي جنجالي سال از ۲۲ كشور گوناگون مواجه شدند و در مقابل اين حجم زياد با مشكلات فني متوقف شدند.
بنا بر اين گزارش اين كاربران كه تعداد زيادي از آنها آمريكايي بوده‌اند، براي به روزرساني گوشي ها سال گذشته خود و يا براي نصب مديا پليرو يا دريافت خدمات آيفون نسل سوم به سايت نرم افزاري اپل مراجعه كرده بودند.
گزارش جنجالي رسانه هاي آمريكايي و اروپايي از اين رخداد مهم حكايت از اين دارد كه كاربران ساعت ها سرعت پايين سرورهاي اپل را تحمل كردند اما بعد چند ساعت با مشكل فني و پيغام عدم توانايي ارايه سرويس مواجه شدند.
در پي اين اتفاق اپل نيز با انتشار بيانيه اي بر روي سايت خود اعلام كرد كه سرورهاي اين شركت به دليل حجم بالاي تقاضاي كاربران با مشكلات فني مواجه شده است و علاوه بر كاربران آيفون، كاربران آيتونيس نيز براي دريافت به روزرساني بر روي سروها فشار مي آورند.
اپل، تا پايان روز گذشته با اين مشكل دست در گريبان بود و هنوز هم نتوانسته مشكلات بار ترافيكي سرورهاي خود را به حد مطلوب برساند.
اين اولين باري است كه اپل با چنين مشكلي مواجه مي شود و سخنگوي اين شركت نيز با تاييد اين مطلب گفت: ” گويي تمامي كاربران محصولات اپل در يك روز و يك ساعت تصميم گرفته اند وسايل خود را به روزرساني كنند.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا