دو خبر از بلژيک و آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک”، بر اساس قوانين جديد بلژيک “موبيستار” از قفل کردن گوشي خودداري کرده است و بنابر اين آيفون ۳G بدون قفل ارايه خواهد شد.کاربران بلژيکي مي توانند با پرداخت ۴۷ دلار درماه از ۱۸۰ دقيقه مکالمه ، ۳۰۰ پيام کوتاه و ۲۰۰ مگابايت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک”، بر اساس قوانين جديد بلژيک “موبيستار” از قفل کردن گوشي خودداري کرده است و بنابر اين آيفون ۳G بدون قفل ارايه خواهد شد.
کاربران بلژيکي مي توانند با پرداخت ۴۷ دلار درماه از ۱۸۰ دقيقه مکالمه ، ۳۰۰ پيام کوتاه و ۲۰۰ مگابايت انتقال داده ها  بهره مند شوند.
کار بران همچنين ماهانه با پرداخت ۷۱ دلار مي توانند از ۳۶۰ دقيقه مکالمه ، ۶۰۰ پيام کوتاه و ۵۰۰ مگابايت انتقال داده ها استفاده کنند.
گران ترين برنامه قيمت آيفون ۹۴ دلار در ماه است که امکان مکالمه ۵۴۰ دقيقه اي، ارسال ۹۰۰ پيام کوتاه و انتقال  1 گيگابايت داده را براي کاربر فراهم مي کند.
تعداد کاربران بلژيک تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۱۸۵/۱۰ ميليون نفر گزارش شده است و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹/۹۶ درصد است.
در اين کشور ۳ اپراتور فعال وجود دارد که مهمترين آنها Proximus مي باشد.
“موبيستار” دومين اپراتور بزرگ بلژيک است که تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۰۸/۳ ميليون نفر کاربر داشته است.
همچنين در خبرها آمده است که شرکت پالم پرتال جديد “ماي پالم” را از اول به بهره برداري مي رساند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، با توجه به کاهش سهام پالم در ماه هاي اخير اين شرکت درصدد است با ارايه اين پرتال جديد چند گام به سوي موفقيت بردارد.
به گفته مقامات پالم، اين شرکت درصدد ارايه محصولات و سرويس هاي جديد به کاربران است و بهره برداري از پرتال  MyPalm نيز به همين علت صورت مي گيرد.
کاربران با استفاده از اين پرتال جديد نيازي به ثبت نام براي استفاده از سرويس هاي مختلف را نخواهند داشت.
شرکت پالم Palm, Inc.  درسال ۱۹۹۲ در ايالات متحده آمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در ايالت کاليفرنيا قراردارد.
فعاليت اين شرکت در زمينه نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر مي باشد و توليد کننده انواع گوشي هاي تلفن همراه است.
تعداد کارمندان اين شرکت در نوامبر سال ۲۰۰۶ ميلادي ، يکهزار و ۱۰۳ نفر گزارش شده است.
۱۱۲ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا