چاينا تل شبکه وايمکس را درپکن ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:  در حال حاضر شبکه ي بي سيمي در پکن وجود دارد که دسترسي هاي اينترنت بي سيم را در محدوده  100کيلومتري از شهر پکن در اختيار کاربران قرار مي دهد.اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد، افزود:پيشنهاد اين پروژه که يک …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:  در حال حاضر شبکه ي بي سيمي در پکن وجود دارد که دسترسي هاي اينترنت بي سيم را در محدوده  100کيلومتري از شهر پکن در اختيار کاربران قرار مي دهد.
اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد، افزود:پيشنهاد اين پروژه که يک شبکه ترکيبي ازواي فاي و وايمکس است از سوي Trussnet که اکنون يکي از نمايندگي هاي چاينا تل است ، ارايه شد.
 دراين طرح سرويس هاي پهن باند بي سيم با طيف فرکانسي ۳.۵ گيگا بايت براي سرويس هاي وايمکس استفاده خواهد شد وچين در بين ديگررقباي آسيايي خود با رشدي معادل ۲۰.۴درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
تعداد کاربران تلفن همراه تا پايان آوريل در اين کشوربيش از ۵۶۶ميليون نفراعلام شده است.
از مجموع تعداد کاربران ۹۲.۶درصداز آنها کاربر شبکه GSMهستندکه تعداد کاربران در اين بخش نيز ساليانه رشدي معادل ۰.۷درصد دارد.
۱۳۴/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا