پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل N81 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.اين گوشي هم اکنون به بهاي سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل N81 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون به بهاي سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
مدل فوق که از ماه  ماه آگوست سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار شده داراي ويژگي هاي صفحه نمايش TFT با قابليت ۱۶ ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و دوربين دوم CIF، سيستم پخش پلي فونيک MP3 player از نوع MP3 , AAC, eAAC+, AAC+, WMA/M4A, WAV است.
حافظه داخلي اين گوشي نيز توسط کارت حافظه جانبي تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
 **سوني اريکسون
مدل T650سوني اريکسون با امکاناتي مناسب و قيمت دو ميليون و ۲۵۰ هزار ريال توانسته در ليست پرفروش ترين گوشي ها قرار گيرد.
اين مدل با ۹۵ گرم وزن در رنگ بندي سبز و آبي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم، حافظه داخلي ۱۶ مگابايت ، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و فناوري بلوتوث (نسخه ۲) A2DP است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه مدل D900i اين برند را به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
گوشي D900i که از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل ضخامت کم مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۸۱ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است .
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي  با دارا بودن ۸۵ گرم وزن و ۱۲.۹ ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل V3I اين برند را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين گوشي که از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورد استقبال خريداران قرار گرفت هم اکنون به بهاي يک ميليون و ۴۰۰هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي V3I موتورولا در رنگ بندي نقره اي، مشکي،آبي و صورتي از نوامبر سال ۲۰۰۵ وارد بازار جهاني شده است.
اولين موردي که در گوشي هاي موتورولا مشاهده مي شود شباهت زياد مدل هاي مختلف آن هم از لحاظ ظاهري و هم از لحاظ نرم افزاري است .
اين گوشي هم از اين قاعده مستثني نيست و مثل بقيه گوشي هاي سري V3 يک گوشي باريک، تاشو با صفحه شماره گيري لمسي است .
دوربين اين گوشي تاشو از نوع ۱.۲۳ پيکسل است و قابليت بزرگنمايي تا هشت برابر را دارد .
اين دوربين به کاربر امکان تنظيم نورعکس به صورت خودکار ، در هواي آفتابي ، هواي ابري و يا داخل محيط بسته را مي دهد .
همچنين دوربين تعبيه شده در اين گوشي قابليت فيلمبرداري به ميزان حافظه را هم دارد.
اين گوشي تاشو با ۱۰ مگا بايت حافظه از محل کارت حافظه (microSD (TransFlash با قابليت ارتقا تا ۵۱۲ مگابايت برخوردار است .باتري اين گوشي از نوع Li-Ion 710 mAh است و سه ساعت و ۳۰ دقيقه زمان مکالمه مداوم و ۲۰۰ ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا