ارزش صادرات تلفن همراه در کره جنوبي به ۷۰ميليارد دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،وزارت اطلاعات اقتصادي کره اين خبر را در حالي منتشر کرد که اين کشور در سال ۲۰۰۷ميلادي ۲۹ميليارد دلار در بخش تلفن همراه صادرات داشته است. در گزارش اين وزارتخانه آمده است: تمام تلاش کره جنوبي به دست گرفتن نبض بازار تلفن همراه در سطح جهاني است که براي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،وزارت اطلاعات اقتصادي کره اين خبر را در حالي منتشر کرد که اين کشور در سال ۲۰۰۷ميلادي ۲۹ميليارد دلار در بخش تلفن همراه صادرات داشته است.
 در گزارش اين وزارتخانه آمده است: تمام تلاش کره جنوبي به دست گرفتن نبض بازار تلفن همراه در سطح جهاني است که براي نيل به اين هدف سازندگان تلفن همراه در اين کشور در نظر دارند درسال ۲۰۱۲ ميلادي ۶۰۰ميليون گوشي توليد کنند که ۳۵۰ميليون بيشتر از توليد  سال ۲۰۰۷ است.
 در ادامه اين بيانيه کنترل ۳۵درصد از بازار جهاني را در سال ۲۰۱۲يکي از اهداف اصلي کره عنوان شده و آمده است که اين کشور در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۲۱درصد از سهم بازار تلفن همراه جها ن را در اختيار داشته است.
وزارت اطلاعات اقتصادي کره از اين کشور به عنوان مامن سامسونگ الکترونيک و ال جي دومين و چهارمين  توليد کنندگان  تلفن همراه از لحاظ درآمد درسطح جهان نام برد.
درادامه اين گزارش از کره جنوبي به عنوان آخرين مدعي بازار ارتباطي آسيا با ۴۴.۵۰ ميليون کاربر و رشد ساليانه اي  معادل ۷.۵درصد، نام برده شد.
برخي از پيش بيني ها حاکي از آن است  که تا پايان سال ۲۰۰۸ بنگلادش بتواند اين کشوررا از رده خارج کند و خود جاي آن بنشيند.
در اين کشور دو اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا