ارسال و دريافت خودكار ايميل از طريق تلفن همراه فراهم شد

به گزارش خبرنگار موبنا ECMS سرويسي است که در بستر SMS ، ايميل‌ها و پيام‌هاي ياهو مسنجر را روي تلفن همراه مي فرستد.اين سرويس که هيچ ارتباطي به سرويس ديتاي شركت مخابرات ندارد؛ ارتباط دهنده گوشي تلفن همراه مشترک با صندوق ايميل و ياهو ID است .ECMS به تناوب صندوق ايميل و يا Yahoo ID …

به گزارش خبرنگار موبنا ECMS سرويسي است که در بستر SMS ، ايميل‌ها و پيام‌هاي ياهو مسنجر را روي تلفن همراه مي فرستد.
اين سرويس که هيچ ارتباطي به سرويس ديتاي شركت مخابرات ندارد؛ ارتباط دهنده گوشي تلفن همراه مشترک با صندوق ايميل و ياهو ID است .
ECMS به تناوب صندوق ايميل و يا Yahoo ID مشترک را كنترل مي‌كند و اگر ايميل يا پيام جديدي داشته باشد به صورت SMS براي وي مي‌فرستد؛ به اين ترتيب مشترک نيز براي ارسال ايميل يا پيام ياهو مسنجر از SMS استفاده خواهد كرد.
ECMS يك سرويس خودكار كامپيوتري است كه صندوق ايميل يا Yahoo ID مشترک  را به تناوب كنترل مي‌كند و متن نامه‌‌ يا پيام‌هاي تازه را به صورت SMS براي وي‌ ارسال مي‌کند.
به اين ترتيب با استفاده از اين سرويس مشترک مي تواند با تلفن همراه خود براي هر مقصدي در دنيا ايميل يا پيام ياهو مسنجر ارسال ‌‌كند.
استفاده از ECMS ‌ نيازمند كارت اشتراک مخصوص اين سرويس است که در دو قيمت  50 هزار و ۱۰۰ هزار ريالي عرضه مي شود.
گفتني است اشتراك و در اختيار داشتن سرويس هاي ECMS به گوشي تلفن همراه خاصي نياز نداشته و احتياج به هيچ تنظيم خاصي روي گوشي تلفن همراه مشتركان نيز نيست.
براساس اين گزارش تمام گوشي‌هايي كه بتوانند SMS بگيرند مي‌توانند از سرويس‌هاي ECMS استفاده كنند.
همچنين اشتراک ECMS وابسته به فعال بودن SMS در تلفن همراه نبوده و مشترکي که سرويس SMS آن فعال نيست هم مي تواند از ECMS استفاده کنند.
اين افراد مي توانند ايميل ها و پيام هاي ياهو مسنجر خود را به صورت SMS روي تلفن همراه خود دريافت کنند، اما براي ارسال ايميل يا پيام ياهو مسنجر از تلفن همراه لازم است تا سرويس SMS آنها فعال باشد.
 لازم به ذکر است که ECMS هزينه اضافي بر قبض تلفن همراه مشترک تحميل نخواهد کرد و کل هزينه هاي آن عبارت از هزينه خريد کارت اشتراك ECMS و هزينه ارسال SMS براي ECMS جهت ارسال ايميل يا پيام ياهو مسنجر خواهد بود.
اين سرويس براي دارندگان تلفن همراه  شركت تاليا نيز قابل استفاده است.
براساس اين گزارش ، متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت ECMS.ir  از اطلاعات خريد و نحوه استفاده از اين سرويس مطلع شوند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا