تي موبايل در ارايه نسل سوم ۳G از رقباي خود عقب ماند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تي موبايل  دليل اين عقب ماندگي را در ارايه دير هنگام مجوزهاي بي سيم ازسوي کميسيون فدارال مخابرات آمريکا عنوان کرد.اين گزارش مي افزايد ،  AT&T با در اختيار داشتن بيش از ۲۷۰بازار۳G به عنوان طلايه دار بازار ارتباطي آمريکا نام برده مي شود.شعبه آمريکايي تي موبايل آلمان …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تي موبايل  دليل اين عقب ماندگي را در ارايه دير هنگام مجوزهاي بي سيم ازسوي کميسيون فدارال مخابرات آمريکا عنوان کرد.
اين گزارش مي افزايد ،  AT&T با در اختيار داشتن بيش از ۲۷۰بازار۳G به عنوان طلايه دار بازار ارتباطي آمريکا نام برده مي شود.
شعبه آمريکايي تي موبايل آلمان اعلام کرد به منظور پوشش دهي سراسري ، عرضه سرويس هاي نسل سوم را در اين کشورشتاب مي بخشد و در مرحله ي اول سرويس هاي فناوري نسل سوم را در نيويورک ارايه مي کند.
 اين بيانيه از سوي تي موبايلي در صورتي منتشر شد که اين اپراتورقبلا پيش بيني کرده بود که سرويس مذکور تا پايان سال جاري در ۲۰تا ۲۵ بازار ارتباطي آمريکا  عرضه مي شود.
گزارش هاي ديگر در اين زمينه حاکي از اين مطلب است که تي موبايل قصد دارد سرويس هاي ۳G راتا اول اکتبر در ۲۷بازاراين کشور ارايه دهد.
در ادامه اين گزارش آمده است : در سال ۲۰۰۶اين اپراتور ۴.۲ميليارد دلار براي کسب ۱۲۰مجوز هزينه کرد و در ادامه براي نيل به اهداف توسعه طلبانه خود تصميم گرفت با اختصاص ۲.۶ميليارد دلار ديگر دردو تا سه سال به گسترش شبکه ها بپردازد.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که تي موبايل با بيش از ۳۰ميليون کاربر رتبه چهارم را در بين ديگر رقباي خود دارا است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا