گوشي هاي نوکيا هم به عرصه گران ترين ها پيوست

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي هاي  نوکيا با  برندهاي ورساچي و گوچي از جمله گوشي هاي منحصر به فردي است که با قيمت بالا در بازار ايران عرضه مي شود.گوشي هاي ۸۸۰۰ گوچي و ۸۸۰۰ ورساچي تنها به تعدادي بسيار محدودي  وارد بازار تلفن همراه تهران شده است.هم اکنون گوشي ۸۸۰۰ ورساچي با قيمت شش …

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي هاي  نوکيا با  برندهاي ورساچي و گوچي از جمله گوشي هاي منحصر به فردي است که با قيمت بالا در بازار ايران عرضه مي شود.
گوشي هاي ۸۸۰۰ گوچي و ۸۸۰۰ ورساچي تنها به تعدادي بسيار محدودي  وارد بازار تلفن همراه تهران شده است.
هم اکنون گوشي ۸۸۰۰ ورساچي با قيمت شش ميليون و ۱۵۰ هزار تومان و گوشي ۸۸۰۰  گوچي نيز به بهاي پنج ميليون و ۷۵۰ هزار تومان در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
اکثر فروشندگان معتقدند که اين گوشي ها تنها به دليل برخوردار بودن از معروف ترين نام هاي تجاري با قيمت بالا فروخته مي شوند چرا که اين دو مدل گوشي نيز مانند ساير گوشي هاي  داراي امکانات پيشرفته اي نيست .
آنها معتقدند که اين نوع گوشي هاي تنها مورد استقبال افراد متمول جامعه قرار دارند.
گوشي ۸۸۰۰ Sapphire Arte  نيز از جمله گوشي هاي برند نوکيا است که با قيمت يک ميليون و ۱۰۰ هزار ريال توانسته در ليست گوشي هاي گران قيمت نوکيا قرار گيرد.
 در مدل ۸۸۰۰ Sapphire Arte يک ياقوت کبود به عنوان دکمه مرکزي کليد چند جهته گوشي به کار رفته است که باعث  شده اين مدل به قيمت بالا به فروش رود.
در ۸۸۰۰ Sapphire Arte نوکيا مي توان به قابليت‌هاي جالبي همچون کارکرد “turn-to-mute” اشاره کرد که هنگام دريافت تماس يا زماني که زنگ هشدار گوشي صدا مي‌کند و گوشي را به مود سايلنت مي‌برد. کارکرد “tap-for-time” نيز قابليت ديگري است از کاربر مي‌خواهد تا ساعت را ببيند به نحوي که  با دو بار ضربه وارد کردن زير صفحه نمايش ۲ اينچي OLED گوشي ، ساعت صفحه استندباي آن فعال مي‌شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا