مدل ۳۵۰۰ کلاسيک نوکيا

صفحه نمايش کوچک گوشي و وضوح پايين آن موجب شده است که نماي کلي گوشي کمي نامرغوب بنظر برسد.خروجي صداي گوشي درست بالاي صفحه نمايش قرار دارد . کنترل هاي اصلي و صفحه کليد کاراکتري زير صفحه نمايش قرار دارند . در دو طرف کليد حرکتي دو کليد انتخاب و کليدهاي Call و End مشاهده …

صفحه نمايش کوچک گوشي و وضوح پايين آن موجب شده است که نماي کلي گوشي کمي نامرغوب بنظر برسد.
خروجي صداي گوشي درست بالاي صفحه نمايش قرار دارد . کنترل هاي اصلي و صفحه کليد کاراکتري زير صفحه نمايش قرار دارند . در دو طرف کليد حرکتي دو کليد انتخاب و کليدهاي Call و End مشاهده مي شود . طرح کلي صفحه کليد ساده است و کليدهاي کاراکتري داراي انحناء در جهت کليدهاي کنترل و کليد حرکتي است.
هيچ کليدي در دو طرف نوکيا ۳۵۰۰ کلاسيک وجود ندارد و فقط کليد ولوم در طرف راست گوشي قرار دارد . اين کليد دقيقا در محلي قرار گرفته است که هنگام در دست گرفتن گوشي انگشت شست کاربر روي آن قرار مي گيرد .
کليد روشن و خاموش در قسمت بالاي نوکيا ۳۵۰۰ قرار دارد و براي تغيير دادن پروفايل هاي زنگ نيز از آن استفاده مي شود. فشار دادن اين کليد کمي مشکل است اگرچه بطور تصادفي نيز فشار داده نمي شود .
در قاب پشت گوشي از مواد پلاستيکي مات استفاده شده است که لمس آن بسيار خوشايند است و طراحي زيبايي دارد . قاب پشت گوشي از قاب براق جلوي دستگاه بهتر است زيرا اثر انگشت روي آن باقي نمي ماند . لنز دوربين ۲ مگاپيکسل و بلندگو در قاب پشت ۳۵۰۰ کلاسيک مشاهده مي شود . دوربين فاقد پوشش محافظ لنز براي جلوگيري از خراشيده شدن آن است . کيفيت دوربين خيلي عالي نيست .
**صفحه نمايش
نوکيا ۳۵۰۰ کلاسيک به يک صفحه نمايش ۱.۸ اينچ با وضوح۱۲۸در 160 پيکسل و ۲۶۲هزار رنگ مجهز است . صفحه نمايش اندازه کوچکي دارد و وضوح آن کم است . ساير گوشي هايي که در اين رده قرار دارند به صفحه نمايش هاي بهتري مجهز مي باشند و وضوح بالاتري دارند .
**دوربين
نوکيا ۳۵۰۰ کلاسيک به يک دوربين دو مگاپيکسل با ماکسيمم وضوح۱۶۰۰در۱۲۰۰پيکسل مجهز است . دوربين فاقد فلش است و بنابراين در صورت کافي نبودن نور نمي توان عکس هاي خوبي را ايجاد کرد . منوي دوربين مانند ساير گوشي هاي سري ۴۰ نوکيا است و تنظيمات گسترده اي ندارد . پيش تنظيمات تعادل رنگ سفيد ، تنظيمات کيفيت ، جلوه هاي ويژه رنگ و عکس هاي متوالي فراهم شده است .
کيفيت عکس در اين گوشي براي يک دوربين دو مگاپيکسل در حد متوسط است . نداشتن کانون اتوماتيک ايجاد تصاوير ماکرو را غير ممکن مي کند . نوکيا ۳۵۰۰ کلاسيک در وضوح QCIF فيلمبرداري مي کند . مدت زمان ويدئوها در فرمت ۳GP به حافظه آزاد موجود بستگي دارد . گزينه اي براي بزرگ نمايي تصوير فراهم شده است.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي توسط کارت حافظه جانبي تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي ۳۵۰۰ نوکيا هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران به بهاي يک ميليون و ۳۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا