پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکياگوشي ۵۶۱۰ که به دليل امکانات مناسب مورد تقاضاي عموم مردم قرار گرفت هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.گوشي ۵۶۱۰ نوکيا که کمتر از …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
گوشي ۵۶۱۰ که به دليل امکانات مناسب مورد تقاضاي عموم مردم قرار گرفت هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي ۵۶۱۰ نوکيا که کمتر از يک سال است وارد بازار تلفن همراه شده به دليل ظاهري شيک و امکانات مناسب مورد تقاضاي بيشتر عموم قرار گرفته است.
گوشي ۵۶۱۰ نوکيا از ماه آگوست سال ۲۰۰۷ ميلادي با دو رنگ بندي آبي و قرمز وارد بازار جهاني شده است.
اين مدل ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا ۶ ساعت دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
**سوني اريکسون
گوشي W880 سوني اريکسون با بهاي دو ميليون ريال فروخته مي شود توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد.
اين گوشي در رنگ بندي قرمز، مشکي، نقره اي و استيل از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و دوربين دوم VGA با فوکوس اتوماتيک ، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۱۶مگابايت، حافظه جانبي يک گيگابايت کارت حافظه ( Memory Stick Micro (M2 و قابليت ارتقا تا چهار گيگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک است.
نکته ي قابل توجه اين است که صفحه کليد آن کمي شبيه به مدل هاي قديمي تر سوني اريکسون مي باشد. همچنين اينترفيس آن کاملاً شبيه به اينترفيس بهترين گوشي دوربين دار اين شرکت يعني K850 است که همه ي اين عوامل باعث محبوبيت و فروش بالاي آن در بازار  تلفن همراه شده است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ دو مدل E250 و G800 سامسونگ را به عنوان پرفروش ترين گوشي هاي اين برند  در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
گوشي E250 با قيمت ۹۵۰ هزار ريال  تا کنون مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي E250 سامسونگ از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.
اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
در همين حال گوشي G800سامسونگ از بدو ورود به بازار  توانست مورد استقبال اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي شود.
اين گوشي با مبلغ سه ميليون و ۹۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران در اختيار کاربران قرار گرفت.
 G800سامسونگ اولين بار توسط شرکت”پارس مايکروتل” توزيع کننده گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه توزيع شد.
گفته مي شود اين مدل از برند سامسونگ به دليل ظاهري شيک و امکانات بالا از فروش خوبي برخوردار شده است.
اين مدل که جزو خانواده ULTRA قرار دارد مجهز به دوربين پنج مگاپيکسلي بوده که از قابليت زوم سه X optical و فلش Xenon برخوردار است .
گوشي G800 سامسونگ از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ ميلادي با ۱۳۴ گرم وزن درترکيب رنگي نقره اي و مشکي به بازار جهاني تلفن همراه عرضه شده است.
صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ در ابعاد ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل ۲.۴ اينچ،حافظه داخلي ۱۶۰ مگابايتي از جمله قابليت هاي اين گوشي است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله است .اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
**موتورولا
دو مدل V8 و C118 موتورولا نيز مقام پرفروش ترين گوشي هاي اين برند را به خود اختصاص دادند.
گوشي V8 موتورولا هم اکنون به قيمت سه ميليون و ۶۳۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
گوشي V8 داراي صفحه نمايش TFT ،حافظه داخلي دو گيگابايتي و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
در همين حال گوشي تاشو V9 نيز داراي صفحه نمايش TFT،حافظه داخلي ۴۵ مگابايتي، کارت حافظه جانبي microSD TransFlash و دوربين عکاسي دو مگاپيکسلي است.
در همين حال گوشي C118 اين برند که تنها به عنوان گوشي ساده براي مکالمه تلفني به کار مي رود با قيمت ۳۶۰ هزار يال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا