بازي طنز آميز فوتبال به بازار ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربر در اين بازي در يک مسابقه فوتبال اروپايي شرکت مي کرده و سعي مي کند با حيله و نيرنگ فراوان بازي را ببرد. در اين بازي کاربر به Buster کمک مي کند تا با حيله و دزديدن بليت وارد استاديوم شده و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربر در اين بازي در يک مسابقه فوتبال اروپايي شرکت مي کرده و سعي مي کند با حيله و نيرنگ فراوان بازي را ببرد.
در اين بازي کاربر به Buster کمک مي کند تا با حيله و دزديدن بليت وارد استاديوم شده و با هر وسيله ممکن موجب به هم زدن بازي و آزار تماشاگران شود.
اين بازي شامل ۱۰ بازي کوچک است که هر کدام از آنها سه مرحله دارد و در اين بازي در واقع مسابقه فوتبال  به شکل تمسخر آميزي به کاربران ارايه مي شود.
اين بازي در وب سايت شرکت با نشاني باتوم موجود است و بزودي توسط ۱۰۰۰ اپراتور و فروشنده بازي هاي تلفن همراه در سراسر جهان عرضه مي شود.
تعداد کاربران تلفن همراه در هنگ کنگ تا جولاي ۲۰۰۵ ميلادي بيش از هشت ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۴/۱۲۱ درصد اعلام شده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا