همکاري شرکت هاي نوکيا و تلنور

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” بر اساس اين قرارداد کاربران اپراتور “تلنور” مي توانند به يک سري از بهترين سرويس هاي اينترنتي با آسانترين راه در تلفن همراه خود دسترسي داشته باشند. اپراتور تل نورپ به کشور هاي اروپاي شمالي و برخي کشور هاي اروپاي مرکزي سرويس مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” بر اساس اين قرارداد کاربران اپراتور “تلنور” مي توانند به يک سري از بهترين سرويس هاي اينترنتي با آسانترين راه در تلفن همراه خود دسترسي داشته باشند.
اپراتور تل نورپ به کشور هاي اروپاي شمالي و برخي کشور هاي اروپاي مرکزي سرويس مي دهد و بر اساس قرارداد مذکور کاربران نروژ، سوئد، دانمارک و همينطور مجارستان تحت پوشش اين سرويس ها قرار خواهند گرفت.
انتخاب گوشي هاي نوکيا به اين کاربران امکان دسترسي آسان به سرويس هايي مانند نقشه هاي نوکيا، N-Gage، فروشگاه هاي موسيقيايي تلنور ، تلويزيون همراه و سرويس هاي ديگر را که در آينده ارايه مي شود، مي دهد.
تعداد کاربران نروژ ۸/۴ ميليون نفر برآورد شده و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۰۶ درصد است.
دو اپراتور تلنور و نت کام در اين کشور فعال هستند و تلنور با داشتن ۲ميليون و ۸۰۸هزار کاربر بزرگ ترين اپراتور نروژ مي باشد.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo  قراردارد و درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۵۱ بيش از ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا