شركت مخابرات متولي تدوين آيين‌نامه “ارائه خدمات” است

محمدباقر ظهوري فر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس گفت:پس از اين مرحله نزديك به يك سال است كه كميته مشتركي متشكل از نماينده زيرساخت، شركت مخابرات ايران و نماينده شركت‌هاي استان در حال كار بر روي اين آيين‌نامه هستند. وي افزود: آن بخش از آيين نامه SLA كه مربوط به زيرساخت …

محمدباقر ظهوري فر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس گفت:پس از اين مرحله نزديك به يك سال است كه كميته مشتركي متشكل از نماينده زيرساخت، شركت مخابرات ايران و نماينده شركت‌هاي استان در حال كار بر روي اين آيين‌نامه هستند.
وي افزود: آن بخش از آيين نامه SLA كه مربوط به زيرساخت بوده از ديد ما تمام شده چرا كه زيرساخت از طريق مشاوري كه انتخاب كرده بود دستورالعمل‌هاي لازم را تهيه كرده است.
وي علت اين تأخير را بررسي بيشتر بر روي مكانيزم كار عنوان كرد و گفت: به هر حال مشتركي كه قرار است ارائه خدمات داشته باشد در صورت ايجاد اختلال بايد به يك مركزي مراجعه كند كه البته اين موضوع نيز داراي پارامترهاي مختلف است.
مديرعامل شركت زيرساخت گفت: نحوه منعقد كردن قرارداد SLA با مشتركان به صورتي بايد باشد كه مشترك با همان جايي كه قرارداد دريافت سرويس امضا مي‌كند طرف حساب باشد تا زودتر براي جبران خسارت به نتيجه برسد.
وي افزود: اين موضوعات و تفكيك وظايفي كه در شركت مخابرات ايجاد شد موجب تأخير در نهايي كردن آيين‌نامه SLA‌شده است.
وي خاطرنشان كرد: طي مذاكراتي كه در كميته تدوين آيين نامه SLA داشته ايم درخواست شركت زيرساخت اين بوده كه با مشتركان نهايي طرف حساب نشود و شركت زيرساخت به موضوع پهناي باند و زيرساخت كشوري بپردازد كه در اين زمينه به نتايج مطلوبي رسيده‌ايم.
ظهوري فر با اشاره به اينكه شركت مخابرات ايران متولي تدوين آيين‌نامه SLA است گفت: شركت مخابرات بايد هرچه سريعتر اين آيين نامه را نهايي و به سازمان رگلاتوري ارسال كند.
وي در پاسخ به اين سوال كه چه زماني آيين نامه SLA‌نهايي مي‌شود اظهار داشت: از آنجا كه شركت زيرساخت متولي تدوين اين آيين نامه نيست نمي‌توان زماني براي موضوع درنظر گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا