سرويس FriendMobilizer براي گوشي هاي هوشمند ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران گوشي هاي هوشمند مجهز به ويندوز موبايل مي تواند به راحتي از اين برنامه کاربردي براي ارتباط دائم با دوستان خود استفاده کنند و اين برنامه کاربردي تمام اطلاعات را به طور مستقيم در صفحه اصلي نمايش مي دهد.کاربران مي توانند با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران گوشي هاي هوشمند مجهز به ويندوز موبايل مي تواند به راحتي از اين برنامه کاربردي براي ارتباط دائم با دوستان خود استفاده کنند و
اين برنامه کاربردي تمام اطلاعات را به طور مستقيم در صفحه اصلي نمايش مي دهد.
کاربران مي توانند با استفاده از  FriendMobilizer به درخواست هاي دوستان خود پاسخ دهند، پيام هاي آنها را دريافت کنند، به نمايشگر و صندوق ورودي خود دسترسي داشته باشند  و به ارسال پيام براي دوستان و مخاطبين خود بپردازند.
دانلود اين برنامه کاربردي رايگان است و کاربر در هنگام ثبت نام در اين سرويس بايد اجازه تغيير وضعيت خود را در وب سايت اجتماعي دريافت کند.
برنامه هاي کاربردي مربوط به سايت هاي اجتماعي در بين کاربران خصوصا کاربران انگليسي از محبوبيت خاصي برخوردار است.
تحقيق جديد موسسه “نيلسن” در فصل اول سال جاري ميلادي نشان داد که ماهانه ۵ ميليون کاربر تلفن همراه در انگليس  از سايت هاي اجتماعي بازديد مي کنند.
۲۱ ميليون کاربر تلفن همراه در انگليس در وب سايت هاي اجتماعي مانند Facebook، Bebo و MySpace عضو هستند.
تحقيق نيلسن که بر اساس مصاحبه با ۱۰ هزار کاربر انگليسي صورت گرفت، مشخص کرد که بيشترين استفاده از اين وب سايت ها براي ارسال پيام يا ايميل به ساير کاربران بوده است.
 55 درصد کاربران انگليسي که به پروفايل خود دسترسي داشته اند اين کار را انجام داده اند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا