ارايه سرويس کوپن هاي موبايلي Cellfire 3.0

به گزارش گروهه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، Cellfire 3.0 به کاربران امکان دستيابي به ويژگي هاي کوپن هاي موبايلي را از طريق آگاهي هاي رسانه هاي واسطه و سنتي مي دهد.علاوه بر اين سرويس ياد شده کوپن هاي موبايلي را دسته بندي کرده و دسترسي به انواع آنها را آسانتر …

به گزارش گروهه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، Cellfire 3.0 به کاربران امکان دستيابي به ويژگي هاي کوپن هاي موبايلي را از طريق آگاهي هاي رسانه هاي واسطه و سنتي مي دهد.
علاوه بر اين سرويس ياد شده کوپن هاي موبايلي را دسته بندي کرده و دسترسي به انواع آنها را آسانتر مي کند.
کاربران مي توانند از طريق تلفن همراه و هم به صورت آنلاين به جستجو ، دسته بندي و انتخاب کوپن ها بپردازند.
سرويس Cellfire 3.0 هم اکنون در اختيار بيش از ۱۷۰ ميليون کاربر تلفن همراه در سراس جهان قرار گرفته است. 
موسسه تحقيقاتي ژوپيتر تخمين زده که کوپن هاي موبايلي به ابزارهاي با ارزش بازار براي فروشندگان تبديل خواهد شد واين فروشندگان از برندهاي خودشان براي خرده فروشان  در بازار موبايل و مبارزات تبليغاتي استفاده مي کنند.
اين موسسه همچنين پيش بيني مي کند که تا سال ۲۰۱۱ ميلادي بيش از ۶/۲ ميليارد بليت موبايلي در زمينه فناوري هاي تلفن همراه در دسترس کاربران قرار مي گيرد که ارزش اين معاملات به ۸۷ ميليارد دلار خواهد رسيد.
اين موسسه اعلام کرد که اين کوپن ها براي کاربر ارسال و روي تلفن همراه ذخيره مي شود به اين ترتيب که در هنگام معامله و خريد از تخفيف مالي ويژه استفاده مي کنند.
اين کوپن ها در مقايسه با سيستم قديمي کوپن هاي کاغذي اين امکان را به کاربر مي دهد که مستقيم ميان خود و مشتري از يک کوپن استفاده کرده و تخفيف بگيرد.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا