رويکرد کاربران به استفاده از شبکه CDMA در نيجريه

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، The Tideروزنامه محلي اين کشور، تراکم کاربران شبکه ها يGSMرا يکي از دلايل رشد تقاضاي کاربران براي استفاده از شبکه هاي CDMAعنوان کرد.در گزارش اين روزنامه آمده است ، “مولتي لينک”،”ويزافون”،”استارکامز” و “رلتل” چهار اپراتور CDMA فعال در “ابوجا” پايتخت نيجريه هستند.“وکيلي شهو”يکي از آگاهان با تاييد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، The Tideروزنامه محلي اين کشور، تراکم کاربران شبکه ها يGSMرا يکي از دلايل رشد تقاضاي کاربران براي استفاده از شبکه هاي CDMAعنوان کرد.
در گزارش اين روزنامه آمده است ، “مولتي لينک”،”ويزافون”،”استارکامز” و “رلتل” چهار اپراتور CDMA فعال در “ابوجا” پايتخت نيجريه هستند.
“وکيلي شهو”يکي از آگاهان با تاييد اين مطلب، قيمت مناسب سرويس هاي CDMA که تقريبا يک دوم قيمت سرويس هاي GSMاست را يکي ديگر از دلايل رشد تقاضا در اين بخش از صنعت ارتباطي تلفن همراه دانست.
وي افزود :بر خلاف شبکه هاي GSM که از لحاظ مخابره داده و اينترنت با محدوديت حجم مواجه هستند، CDMA محدوديتي در انتقال داده و اينترنت ندارد.
شهو پوشش دهي محدود اين سرويس را يکي از چالش هاي اين شبکه اعلام کرد.
نيجريه تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۵۶۷هزار کاربر CDMAفعال داشته است در حالي که تعداد کاربران GSM در اين کشور ۴۳ميليون نفراعلام شده است.
اين کشور شش اپراتور ارتباطي فعال دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا