هواوي مجوز وايمکس مالزي را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،آسيا اسپيس گفت با ساخت برج هاي ارتباطي در مالزي تا سال ۲۰۱۰ميلادي ۴۰درصد از جمعيت اين کشور تحت پوشش دسترسي هاي اينترنتي شبکه وايمکس قرار مي گيرند.” داکوک عبدالغني”مدير آسيا اسپيس”دليل انتخاب هواوي براي اين پروژه، متعهد بودن اين شرکت به مفاد قرارداد و راهکارهاي باکيفيت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،آسيا اسپيس گفت با ساخت برج هاي ارتباطي در مالزي تا سال ۲۰۱۰ميلادي ۴۰درصد از جمعيت اين کشور تحت پوشش دسترسي هاي اينترنتي شبکه وايمکس قرار مي گيرند.
” داکوک عبدالغني”مدير آسيا اسپيس”دليل انتخاب هواوي براي اين پروژه، متعهد بودن اين شرکت به مفاد قرارداد و راهکارهاي باکيفيت و مقرون به صرفه آن اعلام کرد و افزود:با اين طرح هواوي مي تواند موقعيت خود را به عنوان شرکت پيشگام در فناوري هاي نوين پرسرعت بهبود تثبيت کند.
وي افزود:اين شرکت در نظر دارد طي سه تا پنج سال آينده مبلغ ۵۰۰ميليون رينگيت ( واحد پول مالزي ) براي گسترش سرويس هاي شبکه پهن باند در اين کشور هزينه کند.
واکوک در ادامه خاطر نشان کرد :قصد داريم تا سال ۲۰۱۲ ميلادي مالزي را به يکي از قطب هاي وايمکس جهان هم از لحاظ درآمد و هم از لحاظ تعداد کاربر تبديل کنيم.
وي گفت :اين پروژه قرار است تا پايان سال ۲۵درصد از جمعيت اين کشور را تحت پوشش قرار دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در مالزي تا فصل سوم ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۲۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۰.۸درصد اعلام شده است واين کشورهفت اپراتور ارتباطي دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا