وودافون پرتغال سرويس مکالمه در پرواز را ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس تفاهم نامه اي که در اين زمينه منعقد شده است در فاز اول قرارداد وودافون سرويس خود را در اختيار هواپيماي “ايرباس A319″اين شرکت قرار مي دهد.صوت،پيامک، GPRSو MMSاز جمله سرويس هايي هستند که با اين پروژه در اختيار کاربران قرار مي گيرد.يک مقام آگاه در …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس تفاهم نامه اي که در اين زمينه منعقد شده است در فاز اول قرارداد وودافون سرويس خود را در اختيار هواپيماي “ايرباس A319″اين شرکت قرار مي دهد.
صوت،پيامک، GPRSو MMSاز جمله سرويس هايي هستند که با اين پروژه در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:وودافون از دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي سرويس هاي پيامک، GPRSو MMS و از مارس ۲۰۰۸ ميلادي سرويس هاي مکالمات صوتي را در اختيار هواپيماهاي اير فرانس گذاشت. 
وي که نامش ذکر نشد گفت:انتظار داريم استفاده از خطوط تلفن همراه خارج از مرز در بيشترهواپيماها و خطوط ديگر هوايي نيز مورد استفاده قرار گيرد.
تعداد کاربران تلفن همراه در پرتغال تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي بيش از۱۳ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۶درصد اعلام شده است.
شعبه پرتغالي اپراتور وودافون انگليس با ۴ميليون و ۹۵۷هزار کاربر رتبه دوم را در بين سه اپراتور ارتباطي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا