فرنس تلکام با اورنج براي ارايه سرويس هاي موبايلي در نيجرهمکاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، فرنس تلکام اعلام کرد : بعد از پايان  فاز اول، ۳۰منطقه ديگر اين کشور نيز تحت پوشش سرويس هاي شبکه تلفن همراه قرار مي گيرد.دولت نيجر در ماه نوامبر مجوز ارايه سرويس هاي اينترنتي موبايل و ثابت را به ارزش ۴۸ميليون يورو به اين اپراتور واگذار کرد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، فرنس تلکام اعلام کرد : بعد از پايان  فاز اول، ۳۰منطقه ديگر اين کشور نيز تحت پوشش سرويس هاي شبکه تلفن همراه قرار مي گيرد.
دولت نيجر در ماه نوامبر مجوز ارايه سرويس هاي اينترنتي موبايل و ثابت را به ارزش ۴۸ميليون يورو به اين اپراتور واگذار کرد و “مختار تيام” و”محمد ريسا” دو شرکت آفريقايي هستند که به اين اپراتور فرانسوي در اجراي پروژه کمک مي کنند.
اورنج به دليل سطح پايين زندگي و درآمد کم مردم اين کشور  کارت شارژهايي را به قيمت ۰.۳ يورو در اختيار کاربران خود در اين منطقه گذاشته است.
اورنج در حال حاضر سرويس هاي خود را در اختيار ۱۲کشور آفريقايي قرار مي دهد.
سل تا،موو،شاهل کام به ترتيب با ۸۰،۱۰ و ۷درصد از سهم بازار اين کشور سه اپراتور ديگر موجود در نيجر به شمار مي آيند واز تعداد کاربران و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور اطلاع دقيقي در دست نيست.
اورنج در ميان چهار اپراتور موجود درفرانسه با بيش از ۲۳ميليون کاربر رتبه اول را دارا است و فرنس تلکام  99درصد سهم اين اپراتور رادر اختيار دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا