انتخاب مشاور مجري پروژه مزايده اپراتور سوم تا پايان ماه جاري

به گزارش فارس سعيد مهديون اظهار داشت: هفته گذشته پس از انجام بررسي‌هاي لازم از سوي مركز تحقيقات مخابرات ايران، پيشنهاد پروژه (RFP) انتخاب مشاور مجري مزايده اپراتور سوم نهايي و به مجري اعلام شد. وي افزود: بر اساس اين RFP، بازاريابي و تشويق سرمايه‌گذاران براي شركت در مزايده و همچنين همكاري در ارزيابي و …

به گزارش فارس سعيد مهديون اظهار داشت: هفته گذشته پس از انجام بررسي‌هاي لازم از سوي مركز تحقيقات مخابرات ايران، پيشنهاد پروژه (RFP) انتخاب مشاور مجري مزايده اپراتور سوم نهايي و به مجري اعلام شد.
وي افزود: بر اساس اين RFP، بازاريابي و تشويق سرمايه‌گذاران براي شركت در مزايده و همچنين همكاري در ارزيابي و تعيين صلاحيت شركت كنندگان در مزايده، از جمله وظايف مشاور برگزيده خواهد بود.
مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه با بيان اين مطلب كه مشاور مذكور خارجي خواهد بود خاطر نشان كرد: از سوي ديگر مقرر شده است كه مشاور برگزيده، حتماً يك همكار ايراني نيز داشته باشد.
وي ادامه داد: تاكنون چهار شركت از كشورهاي عربي، اروپايي و روسي، تقاضاي خود را براي انجام مشاور به منظور برگزاري مزايده اپراتور سوم اعلام كرده‌اند.
مهديون تصريح كرد: متقاضيان دو هفته فرصت دارند تا پيشنهادها و برنامه‌هاي خود را به منظور انجام وظايفي كه براي مشاور در نظر گرفته شده است را به مجري ارايه دهند.
وي تأكيد كرد: مجري پروژه نيز پس از اخذ پيشنهادها و برنامه‌هاي كاري از سوي متقاضيان، به مدت يك هفته به بررسي مستندات ارايه شده خواهد پرادخت و سپس مشاور برگزيده معرفي خواهد شد.
مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه گفت: مشاور برگزيده نيز قراردادي را با مركز تحقيقات مخابرات ايران منعقد خواهد كرد و بلافاصله پس از انتشار اسناد مزايده، كار خود را آغاز خواهد كرد.
به گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، وي در خصوص زمان اعلام فراخوان عمومي مزايده اين پروژه نيز اظهار داشت: بررسي اسناد مزايده مراحل پاياني خود را طي مي‌كند و پس از نهايي شدن انتخاب مشاور برگزاري مزايده در پايان ماه جاري، اسناد اين مزايده نيز منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا