نتايج اقدامات نيروي انتظامي از طريق پيامک اطلاع رساني خواهد شد

سرهنگ مهدي احمدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا، از پيامک به عنوان شيوه اطلاع رساني موفقي نام برد و اظهار داشت:نيروي انتظامي به شيوه اطلاع رساني از طريق تلفن همراه و به خصوص پيامک اعتقاد دارد.وي گفت:گزارش عملکرد پليس نيروي انتظامي ، هشدار ،پيشگيري وقوع جرم و پس گيري تبعات آن از طريق پيامک …

سرهنگ مهدي احمدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا، از پيامک به عنوان شيوه اطلاع رساني موفقي نام برد و اظهار داشت:نيروي انتظامي به شيوه اطلاع رساني از طريق تلفن همراه و به خصوص پيامک اعتقاد دارد.
وي گفت:گزارش عملکرد پليس نيروي انتظامي ، هشدار ،پيشگيري وقوع جرم و پس گيري تبعات آن از طريق پيامک اطلاع رساني خواهد شد.
احمدي افزود:در تابستان امسال، پليس ازطريق پيامک پيام ها و اخبار را اعلام مي کند.
مديرکل روابط عمومي نيروي انتظامي با اشاره به اقداماتي چون بررسي شکايات مزاحمت تلفني، برخورد با بلوتوث بازان و پيگيري گوشي هاي سرقتي در راستاي طرح امنيت اجتماعي يادآور شد:براي کاهش دغدغه مردم ،بايد استفاده از تلفن همراه فرهنگ سازي شود که در اين عرصه پليس يکي از اعضايي است که مي تواند فعاليت داشته باشد.
وي با تاکيد بر اينکه در استفاده از اين فناوري نوين خلا قانوني وجود دارد افزود: اپراتورهاي تلفن همراه بدون توجه به فرهنگ سازي در حجم انبوه سيم کارت توليد مي کنند که اين مسئله سبب افزايش مزاحمت هاي تلفني مي شود.
پيش از اين نيز مديرکل روابط عمومي نيروي انتظامي از طرح برخورد قاطع پليس با بلوتوث بازان در راستاي طرح امنيت اجتماعي خبر داده بود.
به گفته وي يکي از محورهايي که در راستاي اجراي طرح امنيت اجتماعي با آن برخورد خواهد شد، عوامل و افراد سودجويي هستند که اکثرا در مترو و اماکن عمومي اقدام به انتشار بلوتوث هاي مخرب مي کنند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا