نگاهي به وضعيت بازار گوشي هاي سوني اريکسون با گارانتي متفرقه

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه حاکي از آن است که عدم تعادل در عرضه و تقاضاي برخي از مدل هاي اين برند باعث شده تا برخي از گوشي هاي سوني اريکسون با تعديل قيمت و برخي ديگر با افزايش قيمت در بازار عرضه شود.در اين ميان  يکي از فروشندگان گوشي هاي …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه حاکي از آن است که عدم تعادل در عرضه و تقاضاي برخي از مدل هاي اين برند باعث شده تا برخي از گوشي هاي سوني اريکسون با تعديل قيمت و برخي ديگر با افزايش قيمت در بازار عرضه شود.
در اين ميان  يکي از فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون گفت: چندي پيش گوشي هاي W960 ، K770 و W880 سوني اريکسون با کاهش استقبال متقاضيان در بازار تلفن همراه روبرو شد که به همين منظور نيز قيمت آنها تا سقف ۱۵۰ هزار ريال نسبت به هفته گذشته کاهش يافت.
“رحيم مرادپور” افزود: هم اکنون مدل هاي فوق به ترتيب با قيمت پنج ميليون ريال، يک ميليون و ۹۵۰ هزار ريال و دو ميليون ريال به فروش مي رسد.
وي تصريح کرد: گوشي K810 اين برند نيز به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا بدون تغيير قيمت نسبت به روزهاي گذشته به بهاي دو ميليون و ۲۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
مدل فوق تا کنون از فروش خوبي برخوردار بوده است چرا که اين گوشي به دليل امکانات بالا و قيمت مناسب مورد اسقبال مشتريان خوب قرار گرفت و به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه معرفي شد.
در اين ميان گوشي K850 سوني اريکسون نيز به دليل محدوديت در عرضه با افزايش قيمت ۱۰۰ هزار ريالي روبرو شد و به قيمت سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال فروخته شد.
مدل هاي K510 ، K320 ، S500 نيز بدون نوسان قيمت نسبت به گذشته در بازار فروخته شد.  بهاي مدل هاي فوق به ترتيب ۸۷۰ هزار ريال، ۷۰ هزار ريال و يک ميليون و ۷۵۰ هزار ريال است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا