تبليغات جهاني تلفونيکا بر روي تلفن همراه

به گزارش آژانس خبري تلفن همراه (همنا)، تلفونيکا اعلام کرد که قصد دارد تا تبليغات خود را براي ۱۷۰ ميليون مشترک خود ارسال کند.“خوليو لينراس” مسوول اجرايي تلفونيکا، در اين باره به خبرنگاران گفت: کليد موفقيت در تبليغات براي تلفن همراه در اين است که به صورت متني بوده و حالت شديد القا کننده نداشته …

به گزارش آژانس خبري تلفن همراه (همنا)، تلفونيکا اعلام کرد که قصد دارد تا تبليغات خود را براي ۱۷۰ ميليون مشترک خود ارسال کند.
“خوليو لينراس” مسوول اجرايي تلفونيکا، در اين باره به خبرنگاران گفت: کليد موفقيت در تبليغات براي تلفن همراه در اين است که به صورت متني بوده و حالت شديد القا کننده نداشته باشد. اين همان کاري است که ما با کمک مشاوران خود قادر به انجامش بوديم.
لينراس افزود: ما معتقديم که توانسته ايم در تبليغات بر روي تلفن همراه در تمامي خطوط تلفن همراه تلفونيکا در اروپا و آمريکاي جنوبي شتاب ببخشيم و متعاقبا سود بسياري از اين طريق وارد شرکت کنيم.
گفتني است که تلفونيکا کنترل کامل بر روي اين طرح دارد و هر شرکت اجرايي مرتبط مي تواند به اطلاعات مربوط به مشترکان، محل زندگي آنها و پيشينه رفتاري آنها دسترسي داشته باشد تا تبليغات را براي آنها ارسال کند.
درحال حاضر پياده سازي اين طرح در بريتانيا، اسپانيا، مکزيک و کلمبيا آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا