بازار گوشي هاي موتورولا به آرامي سپري مي شود

 “محمدرضا پوريان” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است به دليل برابر بودن تعادل در عرضه و تقاضا براي انواع مدل گوشي هاي موتورولا کمتر نوسان قيمتي در آنها ديده مي شود.وي افزود: هم اکنون مدل هاي  Q9 ،Q8،U6، V8، V9، Z3، Z6، Z8  که با گارانتي رسمي در …

 “محمدرضا پوريان” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است به دليل برابر بودن تعادل در عرضه و تقاضا براي انواع مدل گوشي هاي موتورولا کمتر نوسان قيمتي در آنها ديده مي شود.
وي افزود: هم اکنون مدل هاي  Q9 ،Q8،U6، V8، V9، Z3، Z6، Z8  که با گارانتي رسمي در بازار عرضه مي شود به عنوان جديدترين گوشي هاي اين برند محسوب مي شود.
پوريان افزود: مدل هاي فوق به ترتيب به بهاي سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، يک ميليون و ۷۹۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۳۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۴۰ هزار ريال، دو ميليون و ۱۹۰ هزار ريال، دو مليون و ۴۷۰ هزار ريال و چهار ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
برخي از فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل هاي V8 را از ساير مدل هاي ديگر به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
در همين حال دو مدل گوشي K1 و A1200 موتورولا که از بدو ورود به بازار با استقبال خوب مشتريان روبرو شده بود، همچنان نيز مورد تقاضاي اکثر خريداران قرار دارد.
د و مدل فوق با قيمت يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۲۵۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا