سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني زودتر از موعد مقرر واگذار مي شود

“عليرضا اصغر نژاد” در گفت وگو به خبرنگار موبنا اظهار داشت:  سيم کارت هاي خام زودتر از زمان پيش بيني شده از کشورهاي  طرف قرارداد  به ما رسيده که اين موضوع سبب واگذار ي زودتر ازموعد سيم کارت هاي ۰۹۱۰شده است.وي با بيان اين که مدت زمان واگذاري سيم کارت ۱۵۰ توماني ۴۵ روز از …

“عليرضا اصغر نژاد” در گفت وگو به خبرنگار موبنا اظهار داشت:  سيم کارت هاي خام زودتر از زمان پيش بيني شده از کشورهاي  طرف قرارداد  به ما رسيده که اين موضوع سبب واگذار ي زودتر ازموعد سيم کارت هاي ۰۹۱۰شده است.
وي با بيان اين که مدت زمان واگذاري سيم کارت ۱۵۰ توماني ۴۵ روز از آغاز ثبت نام پيش بيني شده بود ،ياد آور شد:چنانچه هماهنگي هاي لازم با شبکه رادييويي ،سوئئيچ ومرکز HLR  انجام شود اين سيم کارت ها  از هفته جاري واگذار خواهند شد.
 به گفته اصغر نژاد از آنجايي که سيم کارت هاي  150 هزار توماني با کد  جديد  0910  تا کنون درشبکه تعريف نشده است براي اتصال متقابل  به ساير شبکه هاي ثابت وهمراه نيازمند  زمان هستيم .
گفتني است اززمان اعلام  ثبت نام اينترنتي اين سيم کارت ها  حدود يک ميليون و ۲۰۰ هزا نفر به سايت  شرکت ارتباطات سيار مراجعه کردند که از اين تعداد  بيش از صد هزارنفر اقدام  ثبت نام اين نوع سيم کارت ها  کرده اند.
طبق آخرين اعلام ثبت نام حضوري  سيم کارتهاي ۱۵۰ هزار توماني از ۲۳ تير ماه جاري آغازمي شود.
سيم کارت هاي ۱۵۰ هزا توماني از نوع اعتباري است که در مرحله اول معائل ۲۰۰ هزار ريال امکان شارژ دارد و پس از آن تا ۵۰۰ هزار ريال قابل شارژ است.
قبل از اينکه ماهيت سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني اعلام شود مردم به سبب تصور دائمي بودن نسبت به ثبت نام آن اقدام کردند اما پس از مشخص شدن جزئيات،  تقاضا براي براي ثبت نام آن کاهش يافته و بازار ۰۹۱۲ که با بي رونقي مواجه شده بود مجددا رونق يافت و رو به افزايش گذاشت.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا