زيمنس آلمان ۱۷هزار و ۲۰۰ کارمند خود را از کار برکنار کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، بر اساس اين  گزارش کاين تعداد کارمند ۴ درصد کل کارمندان اين شرکت را در بر مي گيرد و علت اصلي اين اقدام رسوايي هاي مالي مقامات شرکت ومشکلات ناشي از آن  اعلام شده است.در اين گزارش با اعلام  اين که زيمنس در سراسر جهان ۴۳۵ هزار …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، بر اساس اين  گزارش کاين تعداد کارمند ۴ درصد کل کارمندان اين شرکت را در بر مي گيرد و علت اصلي اين اقدام رسوايي هاي مالي مقامات شرکت ومشکلات ناشي از آن  اعلام شده است.
در اين گزارش با اعلام  اين که زيمنس در سراسر جهان ۴۳۵ هزار کارمند دارد، آمده است : از مجموع  کارمندان  اخراجي ۶ هزار و  400کارمند در واحدهاي مستقر در آلمان مشغول به کار بوده اند..
  در اين گزارش آمده است :زيمنس سياست هاي خشن و سختي را براي نيل به اهداف خود اتخاذ کرده است اما “پيتر لوچر”مدير عامل زيمنس اين اتهامات را بي اساس خواند و افزود:زيمنس در اوايل سال جاري با مشکلات عديده اي مواجه شد به طوري که مجبور به اتخاذ تصميماتي در اين سطح شده است.
اين گزارش همچنين اعلام کرد که روز جمعه سهام زيمنس در بازار فرانکفورت  0.17درصد کاهش داشته است.
Siemens AGيکي از بزرگ ترين شرکت هاي جهان است ، دفتر مرکزي آن در آلمان قرار دارد و  در زمينه هاي مختلف  از جمله سيستم هاي خود کار کنترل، برق، ترابري، پزشکي ، ارتباطات و مخابرات و فناوري هاي نورفعاليت مي کند.
اين مرکز در  190نمايندگي در کشورهاي مختلف جهان دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا