گوشي N78 نوکيا با قيمت ۴۷۰ هزار تومان به بازار آمد

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي  امکانات مناسب و ظاهري شيک دارد.برخي از فروشندگان معتقدند تا کنون استقبال چنداني از اين گوشي صورت نگرفته است چرا که N78 نوکيا به صورت پي در پي با مشکل نرم افزاري روبرو مي شود.اين مدل نوکيا به عنوان کامپيوتر چند منظوره سيار محسوب مي شود که در کنار …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي  امکانات مناسب و ظاهري شيک دارد.
برخي از فروشندگان معتقدند تا کنون استقبال چنداني از اين گوشي صورت نگرفته است چرا که N78 نوکيا به صورت پي در پي با مشکل نرم افزاري روبرو مي شود.
اين مدل نوکيا به عنوان کامپيوتر چند منظوره سيار محسوب مي شود که در کنار قابليت نقل مکان (Mobility ) ، خريد اينترنتي موسيقي، جهت يابي و عکاسي را نيز با يکديگر تلفيق کرده است .
اين مدل از فناوري بالايي نظير سيستم يکپارچه مکان ياب A- GPS با نقشه هاي مجاني نوکيا، سيستم WALAN و سيستم پرسرعت HSDPA 3G بهره برده است که دانلود سريع را براي کاربر فراهم مي کند.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي با عدسي کارل زايس ، استفاده از کارت هاي حافظه خارجي (مايکرو SD ) تا ظرفيت هشت گيگا بايت براي ذخيره سازي موسيقي  از ديگر ويژگي هاي اين گوشي به شمار مي آيد.
نوآوري اين مدل در قابليت مکان يابي عکس هاي گرفته شده و فرستنده يکپارچه FM است که امکان پخش موسيقي از هر نوع راديوي FM در اتومبيل يا منزل را دارد.
مدل فوق داراي امکانات چند رسانه اي با بهره گيري از آخرين فناوري هاي پيشرفته است و به کاربران اين امکان را مي دهد که مواردي چون مکان يابي عکس هاي گرفته شده به صورت آن لاين و نيز مختصات محل عکس برداري را روي نقشه آن لاين گوشي مشاهده کنند.
اين گوشي قادر خواهد بود با استفاده از سيستم پرسرعت اتصال به اينترنت، با فشار يک دکمه عکس و ويديو به ديگر مشترکان را به صورت آن لاين انجام دهد.
گوشي N78 مجهز به راديوي اينترنتي نوکيا بوده و کاربر مي تواند از هزاران ايستگاه راديويي در سرتاسر دنيا استفاده کند.
در حدود يک ماه گذشته مدير توسعه تجاري نوکيا در ايران از عرضه گوشي N78 نوکيا خبر داده بود.
گوشي نوکيا مدل N78 در سه ماهه دوم سال ۲۰۰۸ با قيمت ۳۵۰ يورو در بازار جهاني تلفن همراه عرضه شد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا