خدمات پس از فروش شرکت هاي تلفن همراه در چين

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا، درحال حاضر ارايه خدمات پس از فروش يکي از استراتژي هاي مهم اپراتورها و شرکت ها در جذب و حفظ مشتري است بطوري که ميزان ارايه خدمات پس از فروش تلفن همراه به يکي از  محور هاي مهم  تبليغي تبديل شده است.       پايگاه اينترنتي ايزتوآناليست اعلام کرد که شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا، درحال حاضر ارايه خدمات پس از فروش يکي از استراتژي هاي مهم اپراتورها و شرکت ها در جذب و حفظ مشتري است بطوري که ميزان ارايه خدمات پس از فروش تلفن همراه به يکي از  محور هاي مهم  تبليغي تبديل شده است.      
پايگاه اينترنتي ايزتوآناليست اعلام کرد که شرکت مشاوره و ارايه دهنده سرويس هاي برونسپاري و اولين شرکت مشاوره چيني در هنگ کنگ به تازگي از طريق مرکز تحقيقات صنعت ارتباطات گزارشي مبني بر وضعيت سرويس خدمات پس فروش تلفن همراه چين در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد.
روز ۱۷ ژوئن شرکت مشاوره CCID ميزبان کنفرانس سالانه سرويس تلفن همراه چين ۲۰۰۸ و کنفرانس بررسي ميزان رضايت کاربران از تلفن همراه چين بود که در اين کنفرانس به بحث صنعت خدمات پس از فروش تلفن همراه چين پرداخته شد.
اين گزارش نشان مي دهد که ميزان و ابعاد خدمات پس از فروش چين در حال توسعه است اما کيفيت اين سرويس ها نياز به پيشرفت و بهبود دارد.
سرويس هاي ارزش افزوده با افزايش درخواست روبرو هستند و توليد کنندگان ميزان کيفيت سيستم سرويس هاي پيشرفته با  استراتژي هاي گوناگون ارتقا مي دهند.
تخصصي سازي و مدرنيزه کردن سرويس هاي ارزش افزوده  به کيفيت خدمات پس از فروش در سال هاي آينده نياز دارند.
تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشور تا پايان ماه مارس ۲۰۰۸ميلادي حدود ۵۷۴ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه تا ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي ۳۹.۱درصد اعلام شده است.
اين کشور دو اپراتور فعال دارد که چاينا موبايل با   349ميليون  66هزار نفر کاربر مقام نخست را چين و جهان دارد.
اين اپراتور به کاربران خود سرويس هاي GSM,SPRS, EDGE ارايه مي دهد. 
چاينا يونيکام اپراتور دوم اين کشور نيز  157ميليون و ۵۰۰هزار کاربر دارد و به مشترکين خود سرويس هاي GSM و  CDMAرا ارايه مي دهد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا