معرفی گوشی مدل Naite سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که از ماه می سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است در ابعاد ۱۰۸ در ۶/۱۲ در ۴۷ میلیمتر ساخته شده است.این گوشی  فرم ساده ای دارد و از ویژگی های نظیر صفحه نمایش ۲/۲ اینچی، دوربین دو مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری با سرعت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که از ماه می سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است در ابعاد ۱۰۸ در ۶/۱۲ در ۴۷ میلیمتر ساخته شده است.
این گوشی  فرم ساده ای دارد و از ویژگی های نظیر صفحه نمایش ۲/۲ اینچی، دوربین دو مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۳۰فریم بر ثانیه، باتری لیتیومی استاندارد با عمر مناسب، قابلیت پخش موسیقی، فیلم و پشتیبانی از رادیو FM را بهره می برد.
گوشی موبایل های Naite و C901، ویژگی مشترک زیادی دارند و هر دو، گوشی های متوسط و معمولی هستند.
هر دو شامل مرورگرهای اینترنت بی سیم، پخش کننده ی موسیقی، دوربین عکس برداری و فیلم برداری (البته با رزولوشن های مختلف)، اسپیکر، پیام نگاری شامل ایمیل، رادیو FM، بلوتوث استریو، USB و سازمان دهنده یا Organizer شخصی هستند.
 این مدل گوشی سونی اریکسون مجهز به کلیدهای میان بر است که از طریق آن، می توان نور و سفیدی صفحه نمایش را تنظیم کرد، این امر، در صرفه جویی باتری، کمک شایان توجهی می کند و از زیر و رو کردن منو، بسیار ساده تر است.
 گوشی Naite، مجهز به یک گام شمار است که حتی به شما اعلام می کند که هر قدم شما، چه مقدار، نشر کربن را ذخیره می کند. حافظه داخلی این مدل ۱۰۰ مگابایت است که توسط مموری کارت microSD TransFlash تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.
گوشی Naite سونی اریکسون دارای قابلیت پخش موسیقی و فیلم و همچنین قابلیت ضبط صدا دارد.
شرکت سونی اریکسون، به تازگی از استراتژی خاصی با نام GreenHeart بهره گرفته است که گوشی های سازگار با محیط زیست و کره ی زمین، به بازار معرفی می کند.
این گوشی، یک ماشین حساب Carbon Footprint دارد که می تواند محاسبه کند هر روزه، چه مقدار دی اکسید کربن در محیط، استفاده می شود.
گوشی Naite سونی اریکسون تا کنون وارد بازار تلفن همراه نشده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا