گوشي اچ تي سي تاچ دياموند در استراليا عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي توسط شرکت “تلسترا”  که بزرگترين اپراتور تلفن همراه استراليا است، در سراسر اين کشور عرضه مي شود.قيمت خرده فروشي اين گوشي در اروپا کمتراز ۸۰۰ دلار اعلام شده است ولي گفته مي شود در استراليا اندکي ۹۵۰ دلار عرضه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي توسط شرکت “تلسترا”  که بزرگترين اپراتور تلفن همراه استراليا است، در سراسر اين کشور عرضه مي شود.
قيمت خرده فروشي اين گوشي در اروپا کمتراز ۸۰۰ دلار اعلام شده است ولي گفته مي شود در استراليا اندکي ۹۵۰ دلار عرضه خواهد شد.
گوشي Touch Diamond  از باندهاي GSM 900 ، ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰ براي کشورهاي اروپايي و آسيايي و باندهاي GSM 850 و  1800  1900 براي کشورهاي آمريکايي پشتيباني مي‌کند.
از مشخصه‌هاي اين گوشي مي‌توان به پشتيباني از HSDPA، HSUPA، GPS، AGPS و مانيتور VGA اشاره کرد.
 اين مانيتور به شکل لمسي طراحي شده و ۶۵ هزار رنگ را نمايش مي دهد.
صفحه نمايش اين گوشي  2.8 اينچي بوده  و وضوحي برابر با ۶۴۰-۴۸۰ پيکسل دارد.
اين گوشي به عنوان اولين مدل HTC مجهز شده به Windows Mobile 6.1 عملکرد خوبي را از خود نشان داده و کارکردهاي مختلفي را ارايه مي‌کند.
پشتيباني از زنگ‌هاي پلي‌فونيک ۴۰ کاناله، MP3، WAV و WMA با قابليت دانلود، ۱۹۲ مگابايت حافظه‌ي DDR SDRAM، ۲۵۶ مگابايت ROM، ۴ گيگابايت حافظه‌ي آزاد، نداشتن شيار مخصوص براي کارت حافظه، پردازش‌گر Qualcomm MSM7201A 528 Mhz، بلوتوث ۲.۰ به همراه A2DP، پشتيباني از miniUSB، از ديگر ويژگي هاي اين گوشي به شمار مي آيد.
اين گوشي داراي  يک باتري يون ليتيوم با توان ۹۰۰ ميلي آمپرساعت  است که ظرفيت شارژ آن براي ۲۵۸ ساعت در حالت آماده بکار و ۵ ساعت و ۳۰ دقيقه مکالمه مناسب است.
اچ تي سي  درسال ۱۹۹۷ در تايوان تاسيس شد  و هم اکنون با چهارهزار و ۹۳۰کارمند  در زمينه صنعت ارتباط از راه دور (Telecommunications ) فعاليت دارد .
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا