مدير عامل وريزون موفقيت آيفون را توطئه خواند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سينت، ايوان سيدنبرگ ا هنگامي که درباره پيشروي اپل در صنعت تلفن همراه صحبت مي کرد با عصبانيت به سوال فاينشنال تايمز راجع به شانس اپل براي تسلط بر بازار پاسخ داد.وي در اين مصاحبه اظهار داشت که چطور ممکن است پيش از ورود ۳G iPhone …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سينت، ايوان سيدنبرگ ا هنگامي که درباره پيشروي اپل در صنعت تلفن همراه صحبت مي کرد با عصبانيت به سوال فاينشنال تايمز راجع به شانس اپل براي تسلط بر بازار پاسخ داد.
وي در اين مصاحبه اظهار داشت که چطور ممکن است پيش از ورود ۳G iPhone به بازار همه از موفقيت اين گوشي سخن مي گويند بنابر اين، اين حرکت اپل توطئه اي بيش نيست.
سيدنبرگ معتقد است که iPhone به دليل اين که تنها سهم کوچکي از همه بازار جهان را دارد، گوشي موفقي نيست.
وي اظهار مي دارد: اين موضوع دقيقا مثل اين است که بگوييم شرکت “GM” از “فراري ” موفق تر است زيرا تعداد بيشتر اتومبيل فروخته است.
ضمن آن که وي به اين واقعيت واقف است که اپل پيش از اين که به صنعت تلفن همراه آمريکا وارد شود ،راه بس طولاني را طي کرده است.
وريزون اعلام کرد که با وجود اصرارهاي اپل عرضه آيفون را نپذيرفته حتي  به اين شرکت پيشنهاد عرضه اشتراکي آيفون  و پرداخت سوبسيد به وريزون مي دهد که باز هم وريزون نمي پذيرد.
با اين حال وريزون بدون آيفون هم از موفقيت خاصي برخوردار است زيرا به طور قطع  با گوشي هاي هوشمند ديگري با صفحه نمايش لمسي کار مي کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا